Thanks For Your Support

Friday, May 6, 2011

Healing Crisis of Premium Beautiful

Assalamualaikum
hi beautiful readers ;)

Entry kali ni nak cite pasal "healing crisis" atau tanda tanda yang akan dialami di peringkat awal pemakaian Premium Beautiful. Through my experienced masa 1st day pakai premium beautiful ni adalah :

~ rasa melayang layang. rasa nya macam kena morning sickness pun ada. Tapi sy x penah pun lalui morning sickness walau dah dua kali pregnant so main agak je la. mamai je sepanjang hari.

gambar sekadar hiasan :D
huhh..nak jugak letak gamba sendiri.

~ badan rasa macam nak demam. Tapi x demam demam pun. Tunggu jugak malam tu, kalau demam boleh la jugak amik MC. syok gak dapat rehat rehat free kat umah.

~ ha! yang ni memang di nanti nanti kan. kentut sepanjang hari. opsss! tapi bukan yang ada bau bauan tu ye. dia just kentut kentut manja. :D

semua di atas adalah kesan yang sy lalui masa hari pertama dan kedua pakai premium beautiful ni. masuk hari berikut nya dah rasa normal balik makin fresh n energetic lagi adalah.

kalau nak ikutkan ada lagi kesan lain yang mungkin akan dilalui oleh korang di awal pemakaian premium beautiful ni. Proses ini terjadi kerana proses penyahtoksid dari dalam badan sedang berlaku. TAPI Jika anda mengalaminya, JANGAN PANIK!  Kerana ianya adalah positif. Ia adalah petanda penyakit anda sedang dibaikpulih. Antara tanda-tandanya :

1. Sakit kepala – bagi orang yang kerap sakit kepala dan migrain. Pastikan juga anda minum cukup air.

2. Sakit tulang belakang – bagi orang yang selalu mengalami sakit belakang ianya adalah  tindakan awal untuk menyelaraskan tulang belakang.    

3. Terkentut dan sendawa – bagi orang yang banyak angin ~ tindakan membuang angin. Angin banyak di dalam badan bermakna badan anda berasid.

4. Badan rasa sedikit sakit – bagi orang yang selalu demam dan sakit sakit sendi proses ni berlaku  kerana semasa memakai Premium Beautiful badan kita ni seperti di dalam proses berurut. 

5. Payudara terasa sengal-sengal - memulihkan dan bertindak untuk menegangkan dan menaikkan semula buah dada seperti zaman remaja euwwww :D

6. Gatal-gatal pada anggota badan & tempat-tempat tertentu – Terlalu banyak asid yang dikeluarkan melalui perpeluhan. kesan kehitaman pada pinggang mungkin berlaku. teruskan pemakaian untuk mengeluarkan toksid berasid.

for more info about premium beautiful

buzz me

011-1631 1641







No comments:

Post a Comment