Thanks For Your Support

Monday, July 11, 2011

Sunday @ Curve

Assalamualaikum
Hi Beautiful Readers ;)

CDM kak salha memang mengutamakan kejayaan rakan kongsi nye. X percaya tengok ni ha. Baru je turun dari convention CDM di Genting Highland terus je call rakan kongsi untuk dia sampaikan segala ilmu yang masih fresh dalam mind dia.
Tu la kelebihan group bimbingan kak salha. Asal ada new info je terus share and motivate rakan kongsi yang lain untuk sama2 dapat ilmu dan kalau boleh semestinye kak salha nak kan rakan kongsi dia pun dapat apa yang dia dah dapat sekarang ni.
Thanks a lot kak salha. I love u la...walau saya masih lagi fresh dalam dunia business ni tapi kak salha tak pernah pun jemu nak bimbing and curahkan segala ilmu yang dia ada. Kak Salha selalu ingatkan yang business ni perlu buat secara berterusan, bila jatuh cepat2 bangun balik. Kalau kita usaha tanpa henti insya’allah lambat laun pasti Allah akan bagi ganjaran kejayaan untuk apa yang kita usahakan tu. Yang penting perlu SABAR dan ingat bahawa setiap kejayaan tu perlu ada sedikit pengorbanan dahulu. Mana ada kejayaan yang datang bergolek kan. Even kita keluar dari perut mak kita pun bukan nye kita terus boleh berjalan pun kan. Ada step dia juga, mula mula mengesot, pas tu merangkak, then berdiri sambil berpaut and akhirnye baru la dapat berjalan dengan sendiri nye. Ibu dan ayah la yang jadi mentor untuk mengajar dan membimbing kita untuk tegak berdiri.
Jadi macam tu la jugak dalam business ni. Bertuah rasa sebab dikurniakan mentor2 yang peranan nye same seperti ibu dan ayah kita yang sentiasa ada untuk membimbing anak2 nye untuk tegak berdiri dan menjadi seorang yang berdikari.


@ gelare e curve. Sedap giler waffle dia. 


ish damia ni baru mama prasan dia posing tapi kat tangan ade pisau.  


my lil sis simaa and now one of my business partner.


Peace.
After waffle @ gelare we switch to another place.


@ the apartment. Still at curve. Kat sini peaceful sket.
Hehee..mcm bersungguh je damia salin note dari penerangan kak salha.


Us with CDM kak salha yg sgt humble, kind but firm org nye. Mmg penuh ciri kepimpinan betul. Mesti follow leader mcm ni ;)


From left : With izyan, hane, kak salha, aisyah, ME and simaa.



after the tea time with beautiful and courageous ladies.
Posing anak beranak.


ready to fulfill asar and maghrib with damia.




.
photos taken by damia


Yeahhh..sampai umah mak tok danisha terus tunjuk perasaan kat mama…heheee..stress sbb x dapat ikut g curve.
Tu la sape suh adik pakai baju kuning. Patut pakai smalam baru kena :D





1 comment:

  1. go go chayok kak chek...teruskan perjuanganmu..soon i will 4low u kay...diana pun inginkan perubahan jugak dan klu blh nk mama la org yg plg berbangga ngan diana..

    ReplyDelete