Thanks For Your Support

Friday, August 5, 2011

premium beautiful ~ appointment..appointment..appointment

Alhamdulillah...sujud syukur pada Mu ya Allah...sememang nye janji Allah tu sentiasa ade buat hamba2 nye yg sentiasa berusaha untuk mencapai kejayaan. syukur sangat sebab berkat bulan ramadhan ni banyak sangat calling, inbox, msg dari mereka2 yg nak pakai premium beautiful and ade tu siap nak join business terus. u all bayangkan, susah ke actually nak jual pb corset ni? jawapan dari saya mmg TAK SUSAH langsung. sebab permintaan kaum wanita terhadap pb ni sangat la tinggi. 
and dalam business ni x de nye kite nak kena ketuk pintu umah org utk jual barang...orang yg contact kite utk dapat kan barang adalah. tu yg unik nye business pb ni. n now saya makin jatuh cinta dengan perjalanan business ni. 
berkat sabar dan terus berusaha tanpa kenal erti putus asa confirm satu masa nanti semua nye akan terbalas dengan kejayaan. Insya'allah. Pegang pada janji Allah...pegang pada rezeki Allah.pasti akan berjaya.
lagi pun business ni sentiasa dilakukan secara berkumpulan. bukan kite sorang2 je yg buat business ni. kite sentiasa di guide oleh mentor. mentor pulak bukan calang2 mentor. semua nye yang memang diakui pakar dalam product dan strategy pemasaran.

@ curve

@ alamanda

see..sampai leader paling atas pun siap turun padang membantu rakan kongsi untuk capai impian. thanks sifu CDM salha.


with client and bakal biz partner aka my best friend forever..enny...aunt favret damia n danisha ;)

banyak sangat kelebihan premium beautiful ni sampai nak tutup kedai pun x abis cite lagi. client sampai teruja dari nak beli corset je boleh pulak terus nak buat business skali.

so u all yang dah ade keinginan untuk berniaga tu jangan la ragu-ragu lagi. mula kan langkah pertama dari sekarang. niat yang baik jangan sesekali ditanguh-tanguhkan kerana peluang hanya datang sekali saje dalam hidup. jangan di sia-siakan peluang yang ade depan mata kerana sekali ia berlalu mungkin mengambil masa hingga bertahun lama nye baru akan berjumpe semula dengan peluang tersebut. 

insya'allah dengan business ni 9/10 pintu rezeki akan diperolehi. jom Doa.Usaha.Istiqamah.Taqakal. baru boleh kite jadi orang berD.U.I.T. ingat ye...memang wang bukan segala-galanye tapi seganya memerlukan wang. jangan salahkan takdir kira nye kita dilahirkan miskin tapi salahkan diri sendiri yang tak mahu mengubah nasib ke arah yang lebih baik.

call me a.s.a.p
012-3609814

BB Pin
257D41EB



No comments:

Post a Comment