Thanks For Your Support

Tuesday, January 15, 2013

Premium beautiful : mengandung, hamil, pregnant ;)



Ni lah sal sepanjang tiga kali pregnant ;)

Alhamdulillah pregnant kali ketiga ni sangattt bestttt.
 Paling utama sebab gap antara danisha n baby lebih kurang 4 tahun. so kurang la rasa letih, penat and suka merungut dan nak marah-marah tu.

Kemudian yang paling besttttt adalah :
BODY still have a gud shape.
kira nye kali ni pregnant, masuk 6 bulan baru nampak yang sal ni memang ibu yang tengah hamil. Kalau tak tu, still ada je ntah sape-sape punye laki ntah yang asik dok buat bunyik cencorot depa tuh...nak ngorat pun agak2 lah kan

Nampak kan macam mana special nye kita bila jadi pengguna tegar PREMIUM BEAUTIFUL. So buat adik-adik, kakak-kakak yang tengah plan nak hamil tu jangan takut nak teruskan pakai pb ye. Sebab sal sendiri pakai pb sampai usia kandungan masuk 3 bulan. 

In shaa Allah kelebihan pb ni memang ada untuk pelihara dan kuat kan peranakan kita. Yang special nye pb ni, dia tak menekan pun rahim kita...so in shaa Allah baby masih ada ruang untuk membesar dengan sihat dan sempurna.

Sal advice kan untuk yang agak sukar nak dapatkan zuriat samada
- rahim lemah
- kerap gugur
- peranakan jatuh
boleh la cuba pakai premium beautiful ye. dan buat yang dah ada pb tu jangan buat simpanan atau hiasan dalam almari je. silalah pakai untuk kesihatan dan kecantikan luar dalam kita jugak. 


011-1631 1641 / 012-3609814

No comments:

Post a Comment