Thanks For Your Support

Friday, February 22, 2013

Premium Beautiful : Kepentingan Ilmu...Ilmu memotivasikan diri

Penting nye ilmu sebelum beramal.

Bila rasa diri ibarat kaca hampir berderai, B32 lah antara tempat nye untuk gilap semula semangat dan mantapkan ilmu agar menjadi permata yg terus bersinar!

sebab tu bila kita nak buat apa je dalam dunia ni perlu ada nye ilmu.
so dalam nak success dalam business ni sal pun perlukan ilmu...tak kira lah walau dah berkali-kali ke B32 ni untuk kaut segala ilmu skali pun, tapi selagi class ilmu ni ada selagi tu lah sal akan kaut sebanyak mungkin ilmu dari pengalaman insan-insan yang dah terbukti berjaya dalam bidang yang sal ceburi ni.

Nak dunia kena ada ilmu. Nak akhirat pun perlukan ilmu.
Ilmu memotivasikan diri.

Terus meresap aura positif bila kita dikelingi orang-orang yang sentiasa ada usaha nak ubah hidup. Macam malam ni lah, lega sangat lepas dapat suntikan vitamin M dari mentor sal sendiri CDM kak Salha Zain dan happy bila tengok muka anak2 bisnez ni ada sama-sama dalam class ilmu.

Sal pun manusia biasa, tipu lah kalau tak de rasa down, lemau dan letih dengan perjuangan ni.
Tapi......setiap masalah kan ada penyelesaian nye. So nak settle kan masalah negetif tu class lah jawap nye. Bila jejakkan kaki kat sini, lemau macam mana pun kita pasti aura kejayaan insan lain akan meresap dalam diri. sebab tu bila kita dengar ada yang buat bisnez premium beautiful with hai-o ni gagal dan tak menjadi, kita tanye dia balik macam mana konsisten nye dia dengan class??? sebab hanya orang yang gagal dan putus asa je yang suka bagi alasan yang kegagalan mereka berpunca dari orang lain.

Kalau betul kita ni sungguh-sungguh nak berjaya, datang lah halangan macam mana sekali pun, in shaa Allah sampai jugak kita kat sini. Tips utama para usahawan berjaya dalam bisnez ni hanya lah ILMU. Ilmu sampai bila-bila pun jangan pernah jemu nak mencari nye.


ibu hamil 33weeks with farhana dan simaa...my next diamond yang sedang digilap untuk terus bersinar.


Ni dia Ieda rani...baka rimau waris dari nenda dia kak salha zain. 
Qualify paris london siap bawa husband. dan kali ni ke shanghai dengan penuh satu bas.


Ni pulak cicit sal ngan ieda rani. Kecik-kecik cili api tau. semangat dia sal memang kagum sebab sentiasa berapi-api...ibu anak satu bersemangat juang  yang tinggi.



so true...intan permata yang bernilai hanya akan terhasil di bawah tekanan yang paling tinggi dan terus bertahan hingga menjadi semakin mahal. Jika tekan sikit dah pecah tu kaca! Takkan semahal Intan permata! DAO


Nak tau details tentang the miliionaires project???
Salleha roslan
011-1631 1641




No comments:

Post a Comment