Thanks For Your Support

Tuesday, March 5, 2013

Genius Aulad Bandar Sri Damansara parents day


Semalam balik je rumah damia tunjuk kan messege book kuning dia tu…rupanye 2 march 2013 sabtu, ada parents day untuk parents berjumpa dengan class teacher bagi review sikap dan kebolehan membaca, mengira, mengaji dan perkembangan pembelajaran anak-anak…

Rasa nye sepanjang tiga tahun damia belajar kat genius aulad ni banyak sangat perubahan positif yang sal nampak dalam diri dia. Makin hari dia jadi makin berani bertanya dan minat untuk membaca dan menulis. Alhamdulillah…memang tepat pilihan kami untuk hantar damia menuntut ilmu dunia akhirat di Genius Aulad Bandar sri Damansara…

Setiap pagi nampak dia tak de tekanan untuk bangun dan segar ke sekolah. Mungkin disebabkan persekitaran dan sikap toleransi cikgu-cikgu GA yang membuatkan damia enjoy bangun pagi untuk ke sekolah. Cuma satu je yang buat mama and teacher aniza pening kepala, pening kepala sebab damia ni setiap pagi akan sakit perut…punca dia sakit perut tak lain tak bukan adalah sebab suka sangat makan sambal udang pedas!

Huhuuu…favret dia la sambal udang tu, asal balik sekolah mesti request kat maktok dia untuk sediakan nasi dan sambal udang..hari-hari sambal, tu yang sakit perut tu..haishhhh…but now, mama bertegas untuk tak bagi lagi dia makan cili coz tak baik sangat untuk usus dia yang berusia 6 tahun tu. sedangkan kita yang dewasa ni pun kalau makan cili banyak sangat confirm akan sakit perut kan, ni kan pulak dia yang baru 6 years tu.


Semoga terus jadi adik beradik yang bersatu hati dan solehah.


Baca risalah tentang bantuan ke GAZA


 Donation for GAZA



Tunggu giliran.
dah masuk 34 weeks pregnant ni, muka pun makin bulat je..heheee...tapi alhamdulillah even dah masuk trimester terakhir mama still sihat bertenaga..syukur sangat-sangat dengan nikmat Allah ni.

 Sesi perjumpaan bermula.
Thank u so much teacher aniza atas perkongsian tentang kelebihan dan kelemahan yang ada pada anak saya. In Shaa Allah, akan improve kan apa yang kurang, dan akan tambah dan kekalkan segala kelebihan yang ada pada anak saya.


Yang damia ngan danisha ni pulak boleh pulak main toys tengah mama dok sembang ngan teacher ;)




2 comments: