Thanks For Your Support

Monday, September 23, 2013

miracle in cell no.7

anneyeong haseyo!!!

Alhamdulillah sal dah selamat sampai ke malaysia malam sabtu yang lepas.
Tapi jangan pelik pulak sebab sampai-sampai malaysia sal terus update entry the biggest korean film ni. Patut nye update entry tentang day 1 until day 5 ke korea kan...hehee.

MIRACLE IN CELL NO 7.

Bukan apa...film ni berjaya buat sal nangis teresak-esak dan berjaya mengisi masa lapang sepanjang 6 jam penerbangan dari korea ke malaysia. Tak terasa waktu berlalu macam tu je bila 6 jam duduk dalam korean airline hari tu. Sebab nye....sebab layan cerita terbaik ni la.

So lepas ni nak cari lah cd miracle in cell no 7 ni. nak tengok dengan husband dan damia danisha danish. Mesti Damia akan nangis teresak-esak jugak bila tengok cerita yang penuh dengan mesej kasih sayang ni...Huwwaaaaaa ;')



Kisah cite ni adalah tentang seorang ayah yang agak lurus orang nye telah di tuduh membunuh. Kemudian di penjara kan bersama 5 tahanan yang lain. Sepanjang dalam tahanan ni la macam-macam kisah lucu dan sedih dikongsikan.

Mula-mula naik flight tu dah susah hati dah... "apa lah aku nak buat sepanjang 6 jam ni"

nak tido memang tak lah. sebab sal bukan jenis yang akan tido dalam perjalanan jauh. nak layan lagu??? bosan la pulak sebab masa pergi ke incheon tu dah layan abis semua lagu dalam korean airline tu. So, terdetik la hati nak belek ruangan korea movie dalam flight tu. Search punye search, terus tekan cite miracle in cell no 7 ni. Tak sangka pulak boleh layan sepenuh jiwa sampai nak meraung pun ada. Memang sedih dan menyentuh jiwa!

Pandai sungguh tuan pengarah film ni  Lee Hwan-Kyung dan mereka yang terlibat dalam pembikinan film hebat ni.


Diorang ni semua terbaik!!!
sangat lawak dan sangat pandai kasi orang lain nagissssss.


Part ni antara yang paling sebak! :')



 Pelakon cilik ni tersangat lah comel!



Ni la penonton yang over menyaksikan kisah sedih plus lucu miracle in cell no 7 ni...sampai kan the next day suh hubby bawa gi cari cd dia pulak. nak tengok lagi santai-santai kat rumah dengan anak-anak pulak.





  TRIP KE KOREA MEMANG BESTTTTTTTT!!!!
Inshaa Allah sal akan share kisah hari pertama ke hari ke lima kemudian ye.

No comments:

Post a Comment