Thanks For Your Support

Tuesday, January 7, 2014

premium beautiful set berpantang terbaik

premium beautiful set berpantang terbaik!!!!
Terbaik tak bila keluar je labor room lepas meneran penat-penat tu dah boleh terus sarung bengkung tanpa perlu lilit-lilit dari hujung pintu dapur sampai ke hujung pintu masuk utama rumah?

Memang premium beautiful set berpantang terbaik la bila dengan kaedah rawatan moden macam ni at least bila lepas je melahirkan, badan boleh terus ada tindakbalas untuk mempercepatkan pengeluaran darah kotor dalam badan. Especially darah kotor yang agak berketul tu. Once bengkung premium beautiful melekap je kat badan, kita akan rasa lancar je darah tu keluar. Ni adalah akibat dari tindakbalas FIR (far infrared rays) yang ada pada setiap bebenang premium beautiful tersebut. FIR ni fungsi utama dia adalah untuk mengembangkan salur darah kita yang tersumbat sepanjang 9 bulan tak period dan membantu untuk menyingkirkan toksin badan dan asid peluh dari badan kita. Sebab tu bila pakai pb dalam pantang, rasa badan sentiasa hangat walau pun duduk bawah air cond or kipas.

Banyak sangat kelebihan premium beautiful ni untuk ibu-ibu lepas bersalin. Sebab fungsi one stop centre yang ada pada premium beautiful ni sangat berkesan untuk menyegarkan badan sepanjang tempoh berpantang. Sekurang-kurangny dengan memakai bengkung premium beautiful, badan kurang letih dah luka dalaman kita yang baru lepas melahirkan tu akan cepat sembuh.

Buat anda yang tercari-cari set berpantang lepas bersalin, cuba hubungi mana-mana agent sal yang ada di sekitar anda untuk cuba rasa sendiri kelebihan yang ada pada premium beautiful corset.

Pakai premium beautiful ni adalah antara kaedah paling mudah untuk dapatkan semula perut yang tak buncit seolah-olah sedang mengandung walaupun baby dah keluar, dan jalan paling singkat dan selamat untuk slim dalam tempoh tak melebihi 30 hari!


Bayangkan farhana lepas bersalin terus sarung premium beautiful sebab dia da biasa nampak bukti depan mata yang sesiapa je yang amalkan pakai bengkung premium beautiful dalam pantang, memang mudah nak slim balik.
Dan kalau uol nak tau, farhana dalam masa 22 hari dah dapat semula bentuk badan lebih cantik dan sihat dari bentuk badan dia sebelum hamil dulu.

Memang tak susah nak jaga badan lepas bersalin sekarang ni kalau konsisten pakai premium beautiful sepanjang tempoh pantang. Jangan kata dalam pantang je, yang special nye premium beautiful ni, ianye sesuai sangat dipakai selepas pantang jugak. Mean kalau uol dah abis temph pantang n dah nak masuk kerja nanti, boleh je pakai lagi pb ni sebagai ganti baju dalam biasa yang tak ada benefit kesihatan seperti premium beautiful.

Focus pakai premium beautiful bukan setakat untuk dapatkan bentuk badan yang cantik je, tapi premium beautiful terbukti berkesan untuk sakit pinggang, senggugut, cepatkan proses baikpulih luka dalaman, melancarkan dara, dan susu badan dan banyak lagi!

Nak cuba premium beautiful boleh contact sal untuk free fitting dan free consultation.

Salleha Roslan
011-1631 1641


No comments:

Post a Comment