Thanks For Your Support

Friday, February 7, 2014

premium beautiful tipu!

Ni la dia bukti nyata yang premium beautiful corset memang tipu sangat terbaik !!!

Huhuuu...gigit jari la sal sampai bila-bila sekiranye still degil sampai sekarang untuk tak nak try premium beautiful corset ni lepas bersalin kan anak no dua dulu. Bila bersalin anak no tiga, no more stress bila kenangkan macam mana caranye nak slim kan badan yang kembang lepas bersalin.

Dengan umur yang dah touch three series memang tak senang la untuk kita nak kawal kenaikkan badan yang senang naik mendadak. At least dengan premium beautiful, bentuk badan tetap nampak kemas walau berat badan anda tidak lah berada pada berat badan yang diidamkan. 

Jom tengok real testimoni dari ibu-ibu lepas bersalin yang merupakan pengguna tegar premium beautiful yang baru untuk tahun 2014 ni. Mereka ni semua baru sangat melahirkan bayi yang sihat dan comel dua bulan lepas.

opssss...mama anak tiga ni memang pengguna tegar habis dah dengan premium beautiful corset! ;)
Hilang 16 kilo lepas dua minggu bersalin.
Dan paling best, bila dah 9 bulan bersalin pun berat badan n shape badan maintain walau makan ya Allah...memang luar dari biasa.



Ni paling latest punya testimoni.
Melati dari melaka yang merupakan pengguna baru premium beautiful corset.
Baru je melahirkan bayi comel dua bulan lepas. Melati menjadikan set premium beautiful sebagai set bersalin nye sepanjang tempoh berpantang.

Kalau tengok cara pemakanan mel sepanjang mengandungkan mia dulu, memang ramai tak percaya yang mel boleh kurus n kekal cantik macam dulu.

Nak tanye melati pengalaman berpantang dan menyusu dengan premium beautiful???

boleh click link ni:




Mummy aktif ni memang wajib kena pakai premium beautiful kan...sebab farhana ni dari yang sal kenal, dia memang seorang yang aktif dalam aktiviti hariannye. So sesuai sangat la pakai pb untuk hilangkan sakit-sakit pinggang akibat terlalu aktif sepanjang masa.

Farhana memang jenis berbadan kecil, tapi sebelum badan bertukar jadi besar dan menggeleh, baik jaga dari sekarang.

Untuk pengetahuan anda, premium beautiful sangat sesuai untuk sesiapa yang kurus dan ada masalah kurang berat badan.

Teringat masa ana pregnant dulu...tak habis-habis dia tanye "kak sal boleh ke saya ni kurus lepas bersalin nanti kan?"
dan sekarang, Alhamdulillah memang slim habis dengan premium beautiful sebagai bahan utama dalam penjagaan bentuk badan.

Premium beautiful memang set bersalin terbaik kerana selain menjaga bentuk badan, ia jugak bertindak sebagai booster untuk susu badan dan menjaga buah dada dari menjadi buah pinggang ;)




komen yana lepas pakai premium beautiful:
"Wooww!! Yana masih tak percaya yana ke tu?? Gambar sebelum dan selepas memang berbeza... Dulu gi dinner dengan mekap tebal muka still nampak pucat, badan pun gempal je...lepas pakai PB sebulan, tanpa mekap pun muka yana nampak segar n tangan pun dah ke pinggang"


Terus terserlah keyakinan yana lepas pakai set premium beautiful. 
Untuk orang terengganu yang nak try premium beautiful corset ni boleh la hubungi liyana tahar ye. Liyana sekarang merupakan pengguna tegar pb corset dan juga agent sah yang terlatih untuk product superbrand ni.





Ni antara testimoni gempak 2014!!!
Ibu anak dua dari pekan pahang ni terus teruja bila bentuk badan selepas bersalin lebih cantik dan kemas dari sebelum dia pregnant.

Dalam masa 30 hari berpantang dengan premium beautiful, kiki dah boleh bergerak aktif dan lebih confident dari sebelumnye. Sampaikan en husband senyum sampai ke telinga bila nampak perubahan ketara pada isteri tersayang.


Uol pun boleh la request kat en husband untuk hadiahkan set premium beautiful untuk dijadikan pakaian dalam harian yang mampu menjaga bentuk badan dengan lebih kemas di samping menyihatkan dalaman badan kita.


Nak tau lebih lanjut mengenai premium beautiful...
Nak tau cara penjagaan, 
nak tau cara yang berkesan untuk pakai pb dengan selesa,
nak dapatkan pb dengan harga istimewa,
boleh contact sal segera untuk offer menarik!


Salleha Roslan
011-1631 1641





No comments:

Post a Comment