Thanks For Your Support

Tuesday, June 10, 2014

Personal Coaching and Family Leisure at I City Shah Alam

It's saturday!

Lepas Class TLC semalam terus balik dan pagi ni keluar untuk meneruskan perjuangan membantu rakan kongsi untuk fitting dan personal coaching.

Pagi-pagi dah keluar so danish pun sedap sambung tido sementara nak teman mama sampai ke Bandar Sri Damansara.

Dari Sri Damansara, sal naik kereta Zaza untuk ke Shah Alam for fitting Premium Beautiful cash buyer.


Kemudian buat 3 jam personal coaching dengan bintang baru yushakila yunus untuk social media dan share beberapa tips dan strategy untuk qilla.




Suka sangat quotes kat wall tu
"Dont wait for the perfect moment but take the moment and make it perfect"


Selesai fitting Premium Beautiful dan Business Coaching, sal dan zaza ke Curve untuk tengok movie la konon nye. Nak tengok cerita Spiderman tapi cerita tu tak de pulak untuk hari sabtu...so we all just ke sini untuk beli makanan kucing je la kan... ;)

Zaza ni penjaga terbaik kucing-kucing gebu dia di rumah. Kalau uol pun ada minat yang sama, dan nak tau cara-cara penjagaan kucing bulu lebat ni, boleh la singgah ke blog zaza untuk berkongsi idea http://www.zazalina.com/


Dah tak jadi tengok movie tu, terus call husband untuk amik sal di curve je. Then anak-anak request nak makan kat sini so just bawa je la ;)

Danish memang macam biasa la, habis satu Burger King Mutiara Damansara ni tawaf. And bila kakak Danisha angkat confirm dia menjerit habis satu bangunan bergema ;D


Ni dia abang kawasan..hahaa.

;D


Ada asbab jugak rupanye nape tak dapat tengok movie hari ni. So dapatlah bawa Damia Danisha dan Danish ke I-city Shah Alam ni.


Tak plan langsung pun nak datang sini..but once diorang dah ajak bawa je la kan.





Rate harga untuk segala entrance di i-city...

Ni la rupanye yang orang complaint dalam blog n kat social media tu. 
Semua pun nak kena bayar..hehee..bayar je la kan..sebab banyak complain pun tak dapat apa.Lai banyak complaint lagi banyak masalah kita akan tarik. Sebab diri kita adalah magnet tarikan samada positif ataupun negetif.
 Memang tak de benda yang free pun skarang ni. Alhamdulillah udara dan oksigen masih Allah anugerah secara percuma pada semua.

Untuk ibu bapa, memang kita nak bagi the best kan untuk anak-anak, tapi sekiranya tak boleh nak bayar or keluarkan budget, pandai-pandai la pujuk anak or elakkan bawa mereka kat i-city ni kalau ianya hanya akan mengundang marah dan spoil mode kita je ;)









Yes i love u hubby!!!!





 Opsssss....
Ni kenangan pertama kali datang ke I-City Shah Alam 4 tahun lepas.



Sal memang suka bergambar sebab dari gambar boleh terungkap 1001 kisah perjalanan hidup kami satu masa dulu. Sal jenis tak pandai meluah, jadi bila dengan gambar, kenangan melalui gambar tu boleh bercerita semula.




No comments:

Post a Comment