Thanks For Your Support

Sunday, July 3, 2016

Premium Beautiful Expert Fitting Client From Dubai

Think positive, positive things will happen.


Masa baru bermula dulu, orang kata buat business nanti anak terabai dan serabai. 


Tak betul rupanya kata-kata tu.
Apa yang kita fikir cakap rasa dan buat tu adalah DOA. Jadi, kan lagi baik always fikir and setting minda untuk perkara yang positif. Dan paling penting jangan biarkan fikiran kita di jajah oleh orang luar. Kesian kita, sebab bila kita susah nanti orang luar yang banyak sangat bagi kata-kata tu jarang sangat nak bantu. 


Untuk yang baru mula nak berniaga, yang sedang dipertengahan berniaga, teruskan je usaha uol untuk cepat-cepat capai impian dan matlamat uol. Untuk yang masih berkerja sambil berniaga, lagi nak kena kuat kan semangat tindakan dan always focus. Sebab Sal faham sangat, majoriti yang berkerja dan berkeluarga ni nak sangat capai TIME FREEDOM and FINANCIAL FREEDOM kan. Jadi teruskan je usaha anda hingga berjaya. Coz ramai sangat kat luar sana yang dah buktikan mereka boleh, so kenapa tidak kita.


Outfit of the day.
Hari ni mix and match kan Burberry white top dengan skirt kembang floral.


 Sekarang ni memang lebihkan pakai spek mata dari pakai lens. Bagi mata rehat lama sikit sebab before this hari-hari pakai lens selama 14 tahun.



Lepas teman mama fiiting client PB terus bawa sini jap. Taman Metropolitan Kepong or well known as Taman Layang-layang. Alhamdulillah la playground Taman Layang-layang ni under construction. Tengah di baik pulih. So tak de la lama sangat mama kena stay kat sini.


Sambil anak-anak di pantau oleh en Husband, mama boleh belek fon reply mesej-mesej client yang nak order Min Kaffe, BBplus Collagen, Garam Buluh, Marine Essence, Bio Ever, celgynic, herba maharani dan boleh tahan permintaan Premium Beautiful ramadhan ni.


Ok now kena paw untuk belikan bubble pulak. Rezeki uncle bubble ni la dapat RM22 petang-petang pukul 3.30 ni.


Untuk Muhammad Danish Shafiq kena beli yang senang dia nak keluarkan bubble tu. So bagi dia yang ada pistol punya. Rasanya ni ntah kali keberapa dah beli bubble ni.


Yang jadi tukang pegang plastik bubble tak de lain dah, mama lah.


Happy bila anak-anak happy. Duit memang tak boleh beli bahagia, tapi bila ada duit in shaa Allah kita boleh beli sesuatu yang buatkan orang lain bahagia. 


Gelak sakan dapat tembak bubble sambil lari pusing-pusing. Tapi sebelum ke sini tadi, weol pergi Setapak dulu.



Today Premium Beautiful Expert will Fitting Client From Dubai at her Platinum Lake Condo, Setapak.


 Baru semalam mereka sekeluarga sampai Malaysia and hari ni terus fitting kan siap-siap. Bila jadi top agent PB Corset ni, automatically orang tau dah yang kita pun ada jual Min Kaffe yang tengah viral sekarang ni. But it's ok dear, i give u as a free gift je Min Kaffe tu. Mentor jutawan kata banyakkan memberi supaya lebih mudah kita nak menerima menerima dan menerima ;)


Awal June lagi client dari Dubai ni dah order full set Premium Beautiful Elegance beliau untuk di pakai once jejak semula ke Malaysia. Client ni Malaysian yang menetap di Dubai. So musim raya ni memang rezeki mereka dapat balik KL untuk bersama meraikan Syawal dengan keluarga besar mereka di sini.

 Detail but short and sharp explaination tu amat perlu diterangkan pada client. Supaya client yang nak pakai Premium Beautiful ni bertahun-tahun ada a few knowledge tentang PB ni. Jadi kena jugak explain kenapa lace ni kat situ, kenapa shape lace ni macam ni, kat mana FIR tu duduk, apa fungsi FIR tu pada badan kita, apa specialnya cup bra PB, apa kelebihan tali bra PB ni yang sampai belas tahun pakai pun tali masih kenyal dan macam-macam lagi. 


That's why memang penting sangat untuk uol decide dengan siapa uol nak dapatkan PB Corset ni sebelum beli. Kena buat research sikit pasal agent PB ni Sebab standard Premium Beautiful ni dah sama standard macam Louis Vuitton. Tinggi nilainya dan tinggi jugak kualitinya ;)



Even client dah bagi ukuran, bila datang fitting client memang sal akan ukur semula. Dan alhamdulillah all the set yang di bawa ngam. Thank u so much pada mendiang madam and mentor-mentor yang banyak download ilmu PB pada sal hinggakan sekarang ni tau je berat client berapa dan tengok je badan client sal dah boleh agak dah size apa yang client kena pakai.


KNOWLEDGE IS POWER
SO LET'S LEARN BEFORE WE EARN.



Alhamdulillah client happy sangat dengan new shape beliau. Terasa diri bagaikan Che Ta pulak lepas Premium Beautiful Elegance yang lembut macam sutera melekap kat badan. 


Paling best bila en husband client ni pun senyum je dengan penampilan baru isteri tersayang. Salute dengan husband macam ni. Husband yang baik adalah husband yang tak berkira dan tak menghalang isteri untuk invest sesuatu yang boleh bagi manfaat yang baik pada kesihatan badan n kecantikkan diri. Nak pulak wife baru lepas bersalin secara C-sect ke ceaser ke operate ke tak kisah la, asalkan pemahaman tu sampai ;D


Bukan senang tau nak jaga badan lepas bersalin. Nak pulak bila kena operate sebab kita tak boleh buat apa-apa pun kat area ceaser tu. Bila tak boleh buat apa-apa, tu yang area perut susah sangat nak susut balik dan paling tak best perut terlalu menggelebeh.

Jadi memang sesuai sangat lah wanita yang bersalin secara pembedahan untuk pakai Premium Beautiful ni. Kain PB ni selesa sangat dan buatkan kita yang ada kesan ceaser KURANG RASA NGILU pada bekas jahitan.


Pakai Premium Beautiful ni ibarat kaedah moden dalam menggantikan proses bertungkus, bertangas, berpilis, berparam dan paling best siap ada function Sengkak kan peranakan tanpa kita sedar. Haaaaa hebat kan teknologi FIR yang ada pada PB Corset ni. Siap peranakan kita sekali PB tolong jagakan dan kemaskan.


Nak pakai PB ni pun senang je. Tu yang client Dubai ni kata, "Senang nye kak sal pakai PB ni... Macam pakai panty biasa je"


Banyak lagi yang menarik tentang Premium Beautiful ni, especially Premium Beautiful Elegance. If let say uol teringin nak tau lebih detail tentang PB Classic ataupun PB Elegance, Boleh je jangan segan-segan contact sal ye. Bila bertanya tu tak semestinya kena beli. Yang penting uol perlu faham dulu kelebihan PB ni apa dia sebelum decide untuk dapatkan full set Premium Beautiful sebagai reward untuk diri sendiri.



Premium Beautiful Expert International,
CDM Salleha Roslan
011-1631 1641

No comments:

Post a Comment