Thanks For Your Support

Monday, August 29, 2016

Premium Beautiful Expert in Beijing Part 1

Hello Beijing. Here we come!

Alhamdulillah another free trip for us. Trip yang kalau tak de sesen dalam poket pun memang dah boleh enjoy kat negara orang.

 Makanan Halal SHOM sediakan, Hotel ShangriLa shom bagi, Naik bullet train yang paling laju kat donia tu pun SHOM yang belanja. Senang cerita, kerja kita bawa badan aje lah. 

Almost 5 years sal dalam business ni dan Alhamdulillah semua trip melancong yang sal pergi adalah PERCUMA.

Uol yang suka melancong-melancong ni jom la buat business ni. Jom sal guide from A-Z macam mana nak dapat free travel with dengan company gergasi ni. 

BTW Thank You Sahajidah Hai-O Marketing sebab menaja pakej 5 bintang kami ke Beijing untuk tahun 2016. Bulan dua lepas ke Osaka and August ke Beijing. Memang company always nak bagi yang terbaik untuk usahawan cemerlang mereka. Dari sini je memang dah terhakis habis pra sangka buruk sal pasa Hai-O satu masa dulu. Ye la kan, banyak sangat kata-kata negetif dari orang luar sana tentang Hai-O but bila kita sendiri dah lalui from 1st step sampai la ke garisan penamat, baru kita nampak sejelas-jelasnya yang Sahajidah Hai-O ni memang syarikat yang mementing ETIKA berniaga. Syarikat yang sangat amik berat tentang kebajikan usahawan mereka. So adik-adik, hakak,hakak, abaang-abang sekelian, tak payah takut la nak berniaga dengan syarikat yang 4 tahun berturut-turut pernah dapat award dari FORBES ni ;)


Jadual Lawatan
23-27 Ogos 2016
Flight : MH360 dan balik MH361


Tour Guide : Mr Felix Goh
Tour Agent : Spring View Holiday
Kalau uol nak contact number tour agent ni, ni dia number Spring View Holiday 03-922 2686




 DAY 1

Wajib ke KLIA bawa anak-anak.
We gonna miss u En Halmie. Rindu tau bila jauh-jauh dari orang yang dah hari-hari kita tengok muka dia.

Walau kami qualify DUA TIKET PERCUMA ke Beijing, tapi kali ni sal bagi peluang en husband je bawa diri untuk holiday dan belajar sesuatu di negara orang. 


With my beloved protege DDM Safriza.

Dan saf tak pergi sorang tau. Saf siap qualify another FREE Tiket bawa husband. Yes i'm happy for them! Nak nangis rasa bila my business partner yang kita tau sejarah jatuh bangun dia boleh sampai ke tahap macam ni. Honeymoon percutian 5 BINTANG ke Beijing percuma. Ya Allah untung nye ko nak!



Tahniah jugak untuk power couple ni. 
DDM Farhana Ramli dan Zulhilmi Ali sebab qualify FREE tiket ke Beijing. Mereka bukan qualify suami isteri je, tapi siap bawa rakan kongsi yang lain ke Beijing. Hebat sangat power couple ni. Berkat rajin! Rajin segala-galanya. Rajin ke kelas, rajin bertanya mentor, rajin upgrade sikap, rajin turun padang bantu team, ringan tulang bantu orang lain dan paling utama hati baik. CDM Haji Azlan dan CDM Hajah Siti Rohana selalu cakap "Orang hati baik akan selalu dapat berita baik-baik" Tahniah Ana dan Zul. I'm really proud of u.

Ni pulak another power couple kelahiran DDM Farhana Ramli. Buat business suami isteri memang makin berseri dan harmoni rumahtangga ;)


Premium Beautiful Expert dari my team. TLC-CDP beautiful ladies yang dah biasa terbang bersama SHOM.




Premium Beautiful Expert Top Leaders Circle


Abam-abam sado kami di TLC-CDP. Supporter kuat kami. Tanpa mereka agak sukar la perjalanan business kami hakak-hakak ni semua.


Lantak la abam nak buat gaya cak lempong sekali pun :D


Tarik master sifu TLC sekali untuk menjebakkan diri dalam pose abam-abam ni. Heee. Thank u CDM Alfaath kerana sudi menjaga kumpulan sepanjang trip ke Beijing ni. Tapi kalau tak ke trip pun, beliau tetap jugak setia menjaga anak-anak bimbingan beliau di Top Leaders Circle. Kasihnya seorang ayahanda :)


Cantik sangat baju Top Leaders Circle hasil creativity ayahanda TLC CDM Alfaath dan CDM Salha Zain ni sampai kan non stop nak bergambar.


Zone paling membimbangkan untuk yang bekas pelajar. Heee.

But don't worry, bila berniaga in shaa Allah issue diblacklist untuk ke luar negara tu dapat diselesaikan. So sesiapa yang ada masalah nak bayar duit masa belajar dulu jom aje la buat business dengan kami. A-Z di ajar. Kepala pun tak serabut nak settlekan hutang sebab kita dah tau jalan nak keluar dari bebanan hutang tu ada dah depan mata.





Ready masuk perut MH360


Loving couple. Pengantin baru ready nak honeymoon di Beijing.







Tiba di Beijing International Airport dalam pukul 1 pagi. Then almost 3 am check in Shangri La Hotel Beijing. 


Masuk bilik 5 star hotel ni terus mata besar je tengok panda comel ni ada atas katil. Siap dapay free gift lagi bila sampai ShangriLa Hotel Beijing ni. 




DAY 2
After breakfast di Hotel terus gerak ke Great Wall of China. 








Kalau trip dengan SHOM ni memang makan tu non stop di beri. Tak sempat nak rasa lapar pun.


Premium Beautiful Expert TLC di Stadium Olimpik Sarang Burung.


Shopping at Pasar Xiu Shui




DAY 3
Hari ketiga akan ke Tianjin dengan menaiki Keretapi Peluru or Bullet Train yang  mana kelajuan train tu cecah hampir 300 km/j








TLC dapat special access untuk naik bullet train ni. Tak perlu bersesak dengan public. Memang VVIP treatment betul. Dah la cost naik bullet train ni SHOM yang bayar kan. Cost sehala naik bullet train ni RM36. Qualifiers trip Beijing ni ada 1000 orang. Cuba la kira sendiri berapa puluh ribu SHOM belanja usahawan mereka untuk naik bullet train ni. 










Italian Style Street

Image result for tianjin italian street











DAY 4



Top Leaders Circle in Forbidden City

Our Premium Beautiful Expert 









GALA DINNER







Satu cara yang terbaik untuk mengenali sahabat adalah dengan bermusafir bersamanya... Bermusafir adalah cara terbaik untuk kita saling mengenali antara sahabat. Segala kesukaran, cabaran, masalah dan tekanan akan menzahirkan "wajah" sebenar seseorang.
-CDM Salleha Roslan-

No comments:

Post a Comment