Thanks For Your Support

Wednesday, March 1, 2017

February Free Group Coaching

Ramai orang nak berjaya. Masalahnya tak ramai yang NEKAD nak ubah hidup dan tahap kewangan mereka.


Boleh di katakan every week sal akan luangkan masa untuk adakan sesi group coaching dengan beberapa fighter from my team. 


 Kita provide ILMU FREE tanpa keluar satu sen pun untuk bayar Mentor yang mengajar. Siap tempat selesa turut tersedia.


Tinggal u nak dengan tak nak je untuk betul-betul buat sampai jadi.


 Cara sal scan seseorang tu serius nak berjaya atau pun tak adalah melalui KEHADIRAN dan KESANGGUPAN mereka untuk hadir ke sesi Majlis Ilmu!


Tak kira la ILMU KELAS ke,
Ilmu Seminar ke,
Ilmu Personal Coaching ke,
Ilmu Group Coaching ke,
Once u dah di jemput untuk attend the majlis ilmu and then u say Yess and willing to spend your time, memang u adalah Diamond yang bakal bersinar-sinar.


Sebab setiap kali sesi coaching pun confirm mentor bukan arrange last minute punya. Jadi it's not fair if one day u blame your mentor atas faktor tak menjadinya u dalam business ni, sedangkan u sendiri TAK COMIT dengan apa yang perlu u buat untuk jadi orang yang berjaya.

Lagi sedih bila u mula kan business ni tanpa modal pun, tapi u still kuat layan alasan hingga tak boleh nak komit pada MODAL INSAN.

Modal Insan ni mean modal kesanggupan kita la untuk korbankan jap masa, tenaga dan duit kecik. Ala... bukan duit apa pun, duit nak isi minyak, bayar tol dan bayar parking untuk attend business appointment je.

Simpan je angan-angan nak jadi Dato Seri Vida ke, Dato Aliff ke CDM Haji Azlan Deraman ke andaikata u just simply bagi alasan untuk dapatkan ILMU FREE yang mana mentor sendiri dah sediakan masa dia untuk guide u without any charges.

Bagi sal, orang yang last minute tak attend majlis ilmu ni memang orang yang kurang rasa tanggungjawab pada diri mereka sendiri. Bila tanggungjawab pada diri sendiri pun tak de, macam mana pulak kita nak add value pada orang lain ;)



My style:

  • Bukan jenis yang buat last minute punya arrangement.
  • I guide protege ikut komitment bukan ikut modal besar atau kecik
  • Punctual




Congrats:
Yana
Zati
Lina
Mazlina
Ieka
Hani



Alhamdulillah sangat hari ni semua yang sal invite ni komit untuk hadir walau sal tau cabaran untuk sampai kat sini bukan la sesuatu yang mudah. I still experience it. But bila dah di tahap sekarang, all the drama queen yang keluar sepanjang perjalanan nak ke sini memang Alhamdulillah dah lali sangat dah. 

Dan yang hadir ni pun memang macam-macam cabaran diorang untuk sampai ke majlis ilmu ni. Tapi sebab mereka ni tahu tanggungjawab pada diri sendiri dan bersedia nak add value pada orang lain, maka hari ni mereka berjaya jugak jejakkan kaki ke sini. Ada yang dari Seremban, dari Nilai, Sentul, Puncak Alam, Sepang untuk berkumpul di Office kami di Shah Alam ni.

So uol yang berminat nak jadi surirumah berkerjaya 5-6 Angka macam kami ni boleh la contact sal di 011-1631 1641. A to Z u will be guided. 

Let's build your dream with our team.

Fun learning and working with us. Berkerja tanpa tekanan.



Kami serius untuk bantu capaikan impian uol jika uol jugak letak komitmen yang sama.



Before group coaching after Zuhor tadi, Team DDM Safriza pun ada buat Group Coaching jugak with her Premium Beautiful Expert yang really komited ni.


 Lunch time

Diorang semua dah siap makan. So tersipu-sipu malu la sal nak makan depan all the leaders ni :)





 After 6pm habis sesi group coaching terus rasa lapar balik. Matbe sebab seharian non stop kerah tenaga mengajar kan.

Next appointment di Ampang. So sal decide nak makan kat Restoran Nasi Padang Sari Ratu Prima kat belakang Ampang Point ni.



 Jus Alpokat Sari Ratu Prima ni uol memang wajib cuba. Jus Avocado baik tau untuk serap lemak.


 Makan berdua dengan en suami. Husband amik ayam sal amik gulai ikan dengan bayam. Sedap sangat gulai Sari Ratu ni. So if let say uol yang ada kat area Ampang Point tu tak tau nak makan nasi campur kat mana, uol boleh la try datang makan penuh selera kat Sari Ratu Prima ni.



No comments:

Post a Comment