Thanks For Your Support

Saturday, November 18, 2017

Min Cha Favourite Tea Miss Fazura



Ready nak keluar lunch ke? Sal baru nak breakfast. Cian kita selalu lambat minum pagi.

Sal nak share tentang teh sihat pilihan Fazura
Teh kesukaan 'Yang Paling Manis'. Tapi teh ni tak manis tau. Sesuai diminum oleh anda yang ada kencing manis Sekalipun.

Mesti ada sebab kenapa YPM suka teh Min Cha ni. Sebab paling utama, kandungan Premium Quality Black Tea Leave dan Garam Buluh yang ada dalam Min Cha teh ni sangat hebat untuk cantikkan kulit. Tinggi antioksida kan. Bayangkan betapa halusssssssnya kulit Fazura. Makeup pun tak tebal. Sebab kulit dia memang cantik dah.

Antara Ingredient yang ada dalam MIN CHA TEA ni adalah TEH HITAM PREMIUM QUALITY

Bukan Teh Biasa.
Patut la Fazura dan Salleha suka sangat minum Min Cha Tea. Rupanya banyak kebaikkan yang ada untuk setiap sachet.

Salah satu ingredient utama yang ada dalam Min Cha Tea ni adalah TEH HITAM PREMIUM QUALITY. Sal memang suka makanan or benda-benda yang datang dari "Premium" quality ni. Sebab tu i love Premium Beautiful.

Teh hitam ni memang tak seglamor teh hijau lagi. Jadi meh sini sal share, apa keistimewaan #TehHitam #MinChaTea ni.

Teh hitam ni kandungan kafein dia sangat rendah. Kalau minum selalu pun tak de masalah. Sebab teh hitam high in antioksidan dan phytonutrient yang berguna untuk tubuh bersihkan racun dalam badan.

1. Yang ni best, teh hitam membantu TURUN KAN PARAS KOLESTROL! Sesuai la untuk sal yang always high in cholestrol. Kuat makan kan. 


Dalam satu study, menunjukkan bahawa teh hitam membantu kurangkan kolesterol jahat/LDL sebesar 11,1%. Dia ada efek penyerapan kolesterol baik oleh tubuh.

2. Meningkatkan kesehatan jantung

Teh hitam membantu meningkatkan kesihatan jantung, kandungan flavon ditemukan dalam teh hitam. Para ilmuwan kata bahawa minum 3 cawan teh hitam atau lebih sehari dapat membantu mengurangi risiko yang merosakkan arteri koronari. 

3. Mengurangi risiko kanser ovari

Minum teh hitam membantu mengurangkan risiko kanser ovari. Teh hitam mengandungi teaflavin yang dapat menghambat pertumbuhan sel kanser ovari. 

4. Mengurangi risiko diabetes

Para ilmuwan telah menemukan bahawa minum teh hitam dapat membantu mengurangkan risiko diabetes tahap 2, kandungan catechin dan teaflavin berguna sekali untuk meningkatkan hormon insulin untuk mengolah glukosa. 

5. Meningkatkan kesehatan tulang

Para ilmuwan juga mendapati bahawa orang yang minum teh hitam secara signifikan dapat mengembalikan kepadatan tulang, kerana teh hitam mengandung pengganti kalsium. Rutin minum teh hitam juga mengurangi risiko patah tulang pada orang tua. 

6. Mengurangi risiko penyakit Parkinson

Teh hitam kaya akan polifenol yang memiliki efek menjaga keshatan saraf di otak. Sebuah penelitian juga menunjukkan bahawa kafein dalam teh hitam berhubungan rapat dalam mencegah penyakit Parkinson. 


7. Menurunkan risiko batu ginjal

Teh hitam dapat membantu mengurangi risiko sebesar 8% dari pembentukan batu ginjal. Oleh kerana itu, Anda wajib setiap hari minum teh hitam untuk mencegah batu ginjal. 


8. Meringakan penyakit asma

Para peneliti telah menemukan bahawa flavonoid dalam teh hitam memiliki efek yang menguntungkan pada penderita asma. 


9. Menghilangkan radikal bebas dari tubuh

Teh hitam mengandung antioksidan dan membantu menghilangkan molekul beracun. Teh hitam dengan campuran lemon adalah pilihan yang baik untuk menyingkirkan radikal bebas. 


10. Membersihkan bakteri dari tubuh

Para ilmuwan telah mengkonfirmasi bahwa zat antioksidan dan nutrisi lain yang ditemukan dalam teh hitam memiliki sifat antimikroba. Ini adalah salah satu manfaat kesihatan untuk menjaga tubuh terjangkit bakteria. 


11. Mengurangi stres

Menurut sebuah penelitian, teh hitam dapat mengurangkan hormon stress dalam tubuh dan berfungsi merelaxkan sistem saraf. 


12. Menjaga kesihatan mulut

Minum teh hitam dapat membantu mencegah plak, gigi berlubang dan membantu menjaga nafas anda lebih segar. Teh hitam memiliki sifat antioksidan membantu mencegah infeksi di mulut.




MIN CHA PRODUK TERBARU DARI SHOM
Teh tarik berasaskan garam buluh.
Tanpa Gula
Tanpa Pengawet
Tanpa Bahan Tiruan
Sumber Antioksidan Yang Baik

Dirumus khas dengan Teh Berkualiti Premium

Teksture Halus dan Berkrim





Sekotak Min Cha Tea ada 20 sechet.








Harga Min Cha, Sekotak:
Harga Promo RM42 
2 Kotak RM75
FREE DELIVERY / FREE POSTAGE

Dah Cuba Min Cha, Confirm Nak Lagi :)



Jemput minum. 
Ni pun sal boleh cakap, as teh kenyang. Sebab minum secawan memang boleh buatkan kita lupa nak makan carbo dan benda manis. Sesuai jugak dijadikan bahan untuk jaga diet anda. Try la Min Cha tea. Minum pepagi, segar je badan. Tak lesu, Rasa high energy untuk mulakan aktiviti harian kita. so mode kita in shaa Allah fresh and tak murung meroyan sampai ke petang.


Sampai hati u kan Fazura.
Baru sekarang u nak bagi tau u memang minum Min Cha Tea Garam Buluh ni untuk cantikkan kulit u. Patut la halus mulus je kulit. Tak makeup tebal pun dah macam doll. So now, i will follow u. Kita kan rakan sebaya. Tak de kena mengena ok :D



Ada yang risik-risik tadi nak jadi dropship dan agent product baru ni. So, jom teruskan piyem Sekarang. Dengan segera sal akan share TAWARAN EKSLUSIF untuk anda yang berminat nak dapatkan BONUS bulanan dengan teh Premium Min Cha ni.


Agent and Dropship wanted
011-1631 1641
011-2372 7729

No comments:

Post a Comment