Thanks For Your Support

Thursday, July 5, 2018

Korset Pilihan Bakal Pengantin Dan Pilihan Ibu Lepas Bersalin

Wowww. Another great testimoni yang dikirimkan oleh Premium Beautiful Lovers kami. Semua ni fresh from the oven untuk Julai 2018.

Jom sal belanja uol, apa kata pengguna Premium Beautiful korset kami.

Memang confirm tak menyesal beli dengan harga Bebas GST.

Mother of five yang bersalin czer ni, stay nun di hujung utara. Di Perlis. Kami tak pernah jumpa. 

Tapi thanks a lot for your Trust!

Makin ramai orang Kedah dan Perlis yang mula cantikkan badan dengan Premium Beautiful korset.

Usually, yang sal tak dapat pakaikan face to face corset Premium Beautiful ni, sal akan pos je. Dan alhamdulillah, dengan pengalaman dan kepakaran kami dalam convert size corset Premium Beautiful yang betul, customer confirm pakai dengan puas hati. 
Size ngam. 
Tak senak
Siap tolong adjust tali belakang ikut berat, dan ikut ukuran badan customer. Tinggal customer nak cangkuk kan aje tanpa susah payah lilit tali di belakang bengkung Premium Beautiful.

Keep it simple-simple je. Mudah sangat jaga badan dan cantikkan posture badan dengan Premium Beautiful corset, bila dapatkan service dari #No1CertifiedPremiumBeautifulExpert



Fakta WOW:
Premium Beautiful adalah the one and only baju dalam yang ada jaminan baik pulih PERCUMA. Walau di pakai beribu hari sekalipun. 

Bukan corset biasa, bukan baju dalam biasa. Biasanya, kita nak try baju dalam pun tak boleh kan kalau nak beli kat luar sana. Tapi, Premium Beautiful ni best. Uol siap boleh pakai dan size tak ngam terus tukar. Korset koyak ke, tetulang patah ke, dah boleh hantar repair free je tanpa resit. Sangat tak membebankan untuk repair korset PB ni. Cuma tempoh siap tu, kena bawa bersabar sikit. Amik mas sikit. Ikut que. Yang penting, jahitan repair corset Premium Beautiful ni, sangat-sangat memuaskan hati.

Fakta WOW:
Yess! Premium Beautiful korset sangat serap peluh. Anti bakteria, anti bau, dan pantas keringkan air yang melekap di fabric.

Masa memula buat bisnez Premium Beautiful dulu kan, sal pernah tau kena bodo bodokan dengan peniaga korset jenama lain. Memang hingusan lagi dalam bisnez masa tu. Diorg retis. Tapi retis yang tak berapa nak up la. Bagi sal, kejam cara marketing diorang. Marketing ofline diorang tu sangat kotor bagi sal.

Nak tau tak diorg buat apa untuk yakin kan prospek beli corset diorang?
Diorang keluarkan semua korset berjenama yang lain. Satu-satu dia keluarkan. Keluarkan sambil dia burukkan corset-corset tu. Memang marketing murahan. Cap ayam pun ada nilai lagi. Dah kenapa nak keluarkan korset jenama lain yang dah koyak rabak kan. Siap ada kesan gunting lagi. Ko apahal ha? Ko puasa ke tak 😂 tetiba.

Tapi tak de la sal cakap macam tu. Walaupun masa baru bisnes dulu, memang attitude baran tu ada lagi. Cuma melalui bisnez, pelan pelan baran tu dapat di kikis.

Dan... yang paling tragis, bila saat dia keluarkan long girdle Premium Beautiful. Memang sadis rupa dia. Dia dah keluarkan girdle yang barai kirai tu, dia letak kat lantai. Lepas tu dia amik air, dia renjis kat girdle tu. Dia nak buat demo la, yang kononnya Premium Beautiful ni tak serap air.

Sal terdiam. Jem kepala otak. Mulut terkunci. Mata besar kecik besar kecik ku tengok diorang. Nak balas, ilmu pulak tak berapa nak ada lagi.

Dalam hati sal, boleh jadi diorg dah lilin kan fabric Premium Beautiful. Sebab fabric PB memang serap air. 

Dengan perasan sedih, pedih bagai disiat-siat. Sal pun terus dukung anak-anak yang masih 2 tahun dan 4 tahun masa tu. Terus jadi kuat dukung dua budak kus semangat masa tu. Angkat kaki. Salam tuan rumah dan balik.

Sampai rumah, sal buka Premium Beautiful sal. Sal renjis air macam yang diorang buat tadi. Hamik kau. Terus serap air bak hang. Tak de pulak tertakung air atas kain PB tu.

Sharing ni nak bagi tau, tak payah la buat marketing kotor. Guna kaedah yang lebih bijak dan bermoral. Jika produk kita hebat, confirm kita akan kedepankan kisah product kita je. Ni tak, 95% memburukkan product orang. Macam ni ke cara didik team uol berniaga. Malu tau kalau still buat konsep marketing yang sama macam ni sekarang. Sebab pengguna sekarang semua bijak. Diorang tau dah, yang banyak cerita buruk orang ni, orang yang bercerita tu la yang memang ko jangan percaya bulat-bulat.


Ni testimoni anak dara. Single. Tak kahein lagi. Baru plan nak kahwin bulan julai ni.

Tengok la sharing dia. Baru sebulan pakai bengkung Premium Beautiful, berat badan dah turun 7 kilo!

Sebulan 7 kilo tau.
Tanpa berlapar. 

June pakai bengkung.
2 July turun 7 kilo.

Baju nak nikah longgar.
Baju nak sanding pun longgar.
Semua habis kena alter.

Yang bestnya tak diet pun. 
Perut auto jadi tak boleh makan banyak.
Pinggang pun confirm tak sakit.
Badan transform jadi cantik lepas sebulan pakai bengkung Premium Beautiful.

Eeeeee. Best kan. 
Baru pakai bengkung je. 
Kalau pakai full set Premium Beautiful, mau turun belas kilo lagi.

Untungnya pakai sebelum kawin.
Sebab ni je the one and only corset yang boleh pakai bertahun-tahun lamanya. Dah la free repair. Senang nak jaga. Fabric sedap. Nanti boleh pakai dalam pantang pulak. Lepas habis pantang boleh sambung pakai lagi. Memang jimat duit. Bayar sekali, pakai beribu hari. 

Untung yang dah ada Premium Beautiful corset ni. Yang dah ada, tapi tak muat pakai, boleh contact sal untuk sal advice cara pakai semula ye. Free consultation. Tak perlu bayar pun. Sal bantu motivate uol untuk dapatkan berat badan ideal.

Cuma bila ada yang tanya, ada TRADE IN ke tak? 
Jawapan sal memang TAK WUJUD pun sistem trade in ni dalam the real business Premium Beautiful ni.

Pakej trade in tu hanya pakej yang diadakan oleh sesetengah agent je. Tapi dari segi official nya, memang tak wujud pun pakej trade in Premium Beautiful.

Sebab dari segi logik la kan,
U ada set PB lama, u nak beli set PB baru. Then u bagi set Premium Beautiful lama u pada agent, tapi sebenarnya u tetap kena bayar harga yang sama. Iaitu harga Premium Beautiful yang baru. Tak de beza pun harga dia.

Jadi jangan keliru. Memang secara rasminya, pakej Trade in Premium Beautiful ni bukan la pakej dari syarikat. Ianya hanya pakej yang diada-adakan oleh sesetengah agent. Jika anda betul berminat nak pakai semula Premium Beautiful, boleh dapatkan khidmat rundingan percuma dari kami.



Wasap.my/601116311641

No comments:

Post a Comment