Thanks For Your Support

Monday, August 6, 2018

Perlu Ke Pakai Premium Beautiful Setiap Hari





Antara soalan paling femes sal terima adalah, 
Perlu ke pakai Premium Beautiful ni setiap hari?

Jawapan sal,
Dah semestinya perlu.

Sebab Premium Beautiful ni adalah "baju dalam"
Buat masa ni, kat Malaysia, baju dalam adalah satu keperluan harian.  Jadi, memang perlu pakai hari-hari, umpama kita pakai baju dalam yang sebelum ni.

Cuma, bila dah mula bertukar baju dalam biasa ke jenama Premium Beautiful, kita dah jimat belanja dah sebenarnya. Jimat sebab tak perlu beli baju dalam lagi dah lepas ni. Jika sebelum ni kita beli baju dalam 3 bulan sekali, tapi dengan baju dalam jenama Premium Beautiful, beli sekali je. Tapi pakai beribu hari.

Kenapa bila dah ada Premium Beautiful, tak perlu beli baju dalam lain dah?
Sebab fabric Premium Beautiful ni anti elergi. Anti bakteria dan tak berbau. Mesra kulit la gitu. Lagipun, this is the one and only baju dalam yang ada jaminan baik pulih free. 

Jangan jadikan Premium Beautiful hanya pakaian dalam masa berkebaya dan saat kenduri kendara je. Sebab, jika nak shape cantik ibarat jam pasir yang melengkuk ramping di pinggang dan melentik di punggung, memang sebaiknya pakai tetiap hari. Result dia, asset utama semua naik. Part yang terlebih kembang, terpaksa kempis.

Yang dah pernah ada Premium Beautiful, walaupun anda dapatkan dari agent yang lain, lepas tu tak selesa pakai. Tapi ada keinginan nak pakai semula, boleh personal piyem sal. In shaa Allah Sal bantu beri tunjuk ajar cara pakai yang betul.

#BukanKorsetBiasa

The Real Premium Beautiful Expert
#No1CertifiedPremiumBeautifulExpert
www.salleharoslan.com

No comments:

Post a Comment