Thanks For Your Support

Sunday, September 9, 2018

Fitting Premium Beautiful Pada Czer Mom Di Salam Hospital Senawang

Alhamdulillah another Premium Beautiful cash buyer. Premium Beautiful buyer ni dari Jempol. Bersalin czer di Senawang Specialist Hospital.

Ibu anak dua ni, dah book set Premium Beautiful Classic yang warna hitam tu dari sal since a month ago. Dia bayar cash macam tu je. Alhamdulillah and thanks for your trust.

Dah sebulan deal.
Date operation lahirkan baby pun dah ada.
Jadi seperti dijanjikan, sehari lepas adik manis anak dua ni bersalin, sal ke Senawang Specialist Hospital. Sebab dah janji nak bagi set Premium Beautiful pada dia di Salam Hospital ni je.

Perjalanan dari rumah ke Salam Hospital Senawang ni ambil masa lebih kurang 1 jam 30 minit.

Sal gerak pagi dari rumah. Bawa semua anak. Jejak je bandar Senawang, kami cari makan dulu untuk lunch. Risau budak-budak lapar. Jadi isi perut dulu kat Medan Selera yang jarak dia 5 minit je dari Hospital. Bandar Senawang ni pun banyak je kemudahan. Dah kategori bandar. Nak makan apa pun semua ada. 

Ada satu tempat depan Giant Senawang tu, sedap sangat goreng pisang dia. Pandai akak tu goreng. Tak berlendir dengan minyak. Pisang dia pun cantik rangup je.

Dah dapat parking. Perut pun dah kenyang. So let's sharing and fitting the best ever korset Premium Beautiful.

Oh oh tee dee Sal hari ni,
Tudung bawal RM20. Beli kat area rumah.
Inner pink yang RM15 tu.
Blaze H&M RM219. Dah lama beli. Jarang pakai je. Sebab glitter baju tu suka jatuh kat kerusi kete.
Skirt putih tu memang favret sal.Beli kat Time Square RM80
Kalau uol perasan kat Facebook, memang sal banyak ootd dengan skirt putih A shape ni.
Dan part paling penting, sarung Premium Beautiful. Baru pakai apa pun cantik terletak je. Dan semestinya, confident tu kita akan dapat 100%. Sebab tu pakai la baju mahal ke tak mahal ke, orang yang pakai Premium Beautiful ni, memang diorang hi konfiden bila bergaya. Sebab PB korset bantu cantikkan shape badan dan jaga posture badan.

Berjalan mencari lift untuk ke bilik client.


Alhamdulillah dapat jugak buat door to door service pada pelanggan yang duduk beratus batu dari kita. Suka sangat service customer secara face to face macam ni. Sebab senang nak bagi penerangan jelas tentang fungsi Premium Beautiful ni.

Untuk yang berminat nak dapat Premium Beautiful, boleh wasap.my/601116311641 sal sekarang dan dapatkan Harga Diskaun yang memang anda gosok mata punya.






No comments:

Post a Comment