Thanks For Your Support

Wednesday, January 23, 2019

Pemanis Pengganti Gula Sweetality

Bismillah

(Sorry sayang. No copy paste please. Sebab nanti Mr Google sembunyikan entry kita ke gua. Maaf ye. Berminat boleh share link je)

Apakah itu SWEETALITY?

Sweetality tu nama pada product terbaru kami. Pemanis untuk minuman dan makanan. Sweetality nama di beri. Baru lahirkan, mesti ada nama kan. Jadi, call it "Sweetality" ye ;)

Jom maniskan senyuman anda dengan menikmati minuman manis dan makanan manis tanpa kerisauan lagi.

Maybe selama ni risau kencing manis naik, yang mana tak de kencing manis lagi, risau berat badan naik. Risau masalah kesihatan yang lain jugak kan. Memang kebanyakkan penyakit berpunca dari gula. Cuma, Sweetality ni lahir untuk memberi revolusi pada anda yang gemarkan manis, tapi masih nak jaga kesihatan.

Pemanis Sweetality ni, bukan dicipta untuk orang yang dah ada kencing manis tau. Bukannnnn. Tapi Sweetality ni dipatenkan khas untuk semua peringkat golongan.

Budak-budak kan suka makan manis. Minum manis. Tak manis diorang tak nak. Jadi, ok la tu lepas ni kita gantikan gula biasa dengan Sweetality. 

Jom sal fahamkan anda melalui Q&A ni lebih muda kan.

Teknologi apa yang digunakan untuk menghasilkan pemanis sesedap gula macam Sweetality ni?
Ni hasil kajian saintis Malaysia yang menggunakan teknologi FIF. Apa tu FIF? FIF tu adalah singkatan pada Flavour Infusion Factor.

Apa kelebihan Sweetality ni?
Kelebihan Sweetality ni, dia membantu kurangkan risiko gula hingga 98%

Bagaimana rasa Sweetality ni?
Rasa sweetality ni sebiji sama macam rasa gula. Tak de rasa pahit-pahit ke, payau pun tak de. Memang rasa gula yang kita biasa guna tu la senang kata. Sama. Tak berbeza langsung rasa sweetality haio ni dengan gula pasir yang biasa kita beli tu.

Apa kandungan bahan yang ada dalam Sweetality ni?
Sweetality ni ada dua jenis.
1. Bentuk cecair Sweetality
2. Bentuk gula pasir
Untuk cecair, kandungan dia ada Water, High Intensity sucrose FIF, High Intensity Sucralose FIF, Citric Acid, Potassium Sorbate.

Kandungan untuk sweetality bentuk pasir tu, 
High Intensity sucrose FIF, High Intensity Sucralose FIF

Raw material sweetality ni adalah TEBU. Cuma sweetality ni dia menggunakan teknologi FIF yang menghasilkan rasa manis tanpa kalori. Dan paling penting selamat untuk digunakan oleh semua golongan manusia.

Berapa harga pemanis Sweetality?
Sweetality liquid tu Harga dia RM65

Sweetality butir pasir tu harga dia RM35

Berapa lama tahan untuk satu botol?
Bergantung pada penggunaan.
Untuk cecair tu, boleh digunakan hingga 300 titik untuk cawan air 200ml.

Bagaimana cara nak dapatkan Sweetality ni?
Boleh dapatkan dari kami di link ni. Klik terus je wasap.my/601116311641

Bagaimana nak daftar agent Sweetality?
Hanya daftar dengan RM47 sahaja. Dan anda akan dilatih menjadi usahawan yang mampu jana pendapatan antara RM1,000 hingga RM10,000 Sebulan.

Income dapat setiap bulan ke?
Ye. Setiap 12 haribulan cash akan ditransfer ke dalam akaun anda, jika anda ada lakukan sales. Jika tiada sales, maka tiada la komisyen yang kami sebut sebagai bonus bulanan.

Susah tak nak jual Sweetality?
Belum ada dipasaran lagipun Sweetality ni dah dirisik oleh ramai pengguna gula. In shaa Allah antara product paling laku keras tahun 2019 ni adalah pemanis pengganti gula ni, Sweetality. Untuk dapatkan kualiti kesihatan yang baik, pasti ramai sanggup invest for health better than wealth.

Jadi, kami perlukan anda sebagai pengurus jualan kami. Dan bonus pengurus jualan adalah antara RM1,000 hingga RM5,000 sebulan.

Untuk keterangan lebih jelas tentang Agent atau cara untuk jana pendapatan dengan Sweetality ni, anda boleh hubungi wasap.my/601116311641



Lebihkan manis dalam senyum. Sweetality makes your life more sweet. Ni masa sal gi jogging kat Elmina Garden. Siap letak sweetality dalam bag. Sebab nak titik dalam air. Lepas ni
Boleh la order air tanpa gula. Kita guna sweetality je untuk maniskan minuman. Dah la sweetality Haio ni zero kalori kan 🤗


Tastes like sugar. Sweet like sugar. Use it like sugar. 

Dengan Sweetality, dah boleh dah makan dan minum manis tanpa rasa bersalah. Sebab Sweetality mengurangkan 80%-98% risiko gula. 


Dengan teknologi Flavour Infusion Factor FIF, makan dan minum manis boleh dinikmati oleh mereka yang pentingkan kesihatan. Kerana Sweetality di hasilkan untuk membantu manusia mengurangkan risiko kencing manis akibat dari gula berlebihan dalam badan.







Sweetality di hari pengenalannya di Hatten Hotel Melaka 2019. Belum keluar lagi dah boom. Dijangka keluar March 2019. Dan bakal menggegarkan pasaran gula dunia. 


Makin rajin la kami sekeluarga minum lemon suam. Sejak ada Sweetality sample ni, hari-hari anak request nak air lemon. Rasa sedap walau titiskan 2-3 titis je dalam satu jug.

sweetality Haio Murah harga jimat
sweetality haio harga murah premium beautiful

kelebihan kebaikkan sweetality gula tanpa kalori

harga premiuk beautiful sweetality haio

sweetality haio harga murah premium beautiful
kelebihan kebaikkan sweetality gula tanpa kalori

kelebihan kebaikkan sweetality gula tanpa kalori























Agent dan dropship Sweetality diperlukan. Sweetality ni bakal boom kan market dunia. Jadi, peluang untuk anda jana pendapatan tambahan 500-5000 sebulan dengan produk pengganti gula, Sweetality.

Klik link ni terus untuk direct piyem




Apakah keunikan Sweetality?








No comments:

Post a Comment