Thanks For Your Support

Friday, February 1, 2019

Premium Beautiful : Our 1st B32 Class in 2019

Bismillah


Morning guys.


Pagi-pagi kena cari mode happy. Tak happy? Kena create happy jom.


Pandai sangat budak sekarang cari apps. Ni apps apatah diorang install kat ipad. Ipad hadiah CDM Chan masa sal siap Crown Diamond Manager April 2014. Still tahan sampai sekarang. 5 years already. Ipad ni banyak jasa. Sebab ipad ni gadget yang sal selalu guna untuk update Instagram product dan edit gambar and video guna Viva Video Apps.








Usung semua anak keluar rumah. Sebab lepas hantar sal kat Akademi B32, Suami kena ke rumah mertua pulak.


Memang sejenis yang suka duduk depan dari dulu lagi. Tapi masa dulu, tak dapat nak duduk seat paling depan lagi. Sebab masa tu belum siap CDM. Kalau nak duduk depan pun, kena bersila kat lantai depan stage kecik class. 















Sambung business story after class.


Beli stock di stokis B32.


Power couple dari Utara.


Bersama sifu. The best men of SHOM. CDM Cs Chan.




Alhamdulillah happy tengok ibu-ibu bersalin czer yang apit sal ni, sama slim, sama cantik macam anak dara hujung kiri kanan tu


Yang datang ni dari Keramat, Setiawangsa, Ipoh dan Cheras.


Min Kaffe Original. Bancuh sendiri lagi sedap dan berkhasiat. Sebab tak de tambahan perisa atau pewarna. Boleh order dari kami. Sekotak Min Kaffe ada 20 sachet. Sekotak RM31 Sahaja.


Kejar Mentor Pakar Strategi sampai ke kereta. Hee. Sorry Abang Lan. Dah duduk dalam kereta, terpaksa keluar sebab kami excited nak serap aura multimillionaire mentor.



Sebelum jejak class kan, dia memang ada penyakit Malas. Rasa berat je nak pergi. Rasa kesiannya nak tinggalkan anak, atau nak bawa anak sekali. Rasa takut je nak minta suami tolong jaga anak. Padahal tu anak dia jugak tu (Dulu la)

Tu setanirojim punya kerja la tu. Dia akan inject mode malas dan perasaan bersangka sangka dalam hati kita. Macam-macam dia suntik. Lagi jahat, bila dia suntik rasa iri dan rasa dah cukup bagus dalam diri kita. Banyakkan istighfar bila rasa tu mula ada dalam diri kita.

Sebab jangan tak tau, tanda doa makbul tu, adalah bila mana kita mula berusaha.
Inshaa Allah gerakkan diri je. Dalam perjalanan ke kelas atau sepanjang tinggalkan keluarga kita ke majlis ilmu, if let say ada apa-apa yang tak diingini terjadi, tu semuanya Allah dah aturkan. Bukan kerana business atau bukan kerana sesiapa. Orang yang percaya tuhan je akan sentiasa bersangka baik dengan setiap good or bad things happen pada dia. Orang yang sombong, kerja dia "semua orang salah" ada tu lagi kesian, bagi dia business ni adalah business kayakan orang lain. No wonder hidup makin kesempitan, Sebab hati dan minda dah sempit. Life orang yang berfikiran macam ni, jika dibiarkan, 5 tahun akan datang, dia pasti akan terpaksa buat apa yang dia sendiri tak suka buat. 


No comments:

Post a Comment