Thanks For Your Support

Thursday, January 26, 2012

NDO ~ New Distributor Orientation 2012

managed to attend last nite NDO and it was superb. The NDO session arranged by our great leader CDM HANIS was awesome!!! NDO ni pengganti class yang selalu nye diadakan setiap hari rabu tapi sempena chinese new year class tak ada tapi digantikan dengan New Distributor Orientation khas untuk kami yang berada di bawah pimpinan CDM Hanis. sangat bertuah siapa yang berjaya hadirkan diri ke B32 untuk serap segala ilmu yang di kongsi oleh CDM-CDM berpengalaman dari group ni. rasa bersemangat bila rakan kongsi pun turut serta hadir untuk dapatkan ilmu yang disampaikan pemimpin yang sepenuh hati berkongsi rahsia kejayaan mereka dalam business ni.

syazana osman ~ babe tak dapat amik gamba dengan u semalam. kita duduk asingkan..huhuu..next time mesti amik gamba sesama okiesss ;) congrats and thanks for coming to NDO yang mana sesuai sangat untuk new baby like you in this business.


with my lil sis. simaa roslan.
simaa is very commited business partner. jarang sekali dia tak melibatkan diri dengan aktiviti group B32. Insya'allah bakal CDM tak lama lagi berkat usaha yang tak pernah putus.


with my business partner marlisa ineles.
kagum dengan semangat lisa. sesekali tinggal kan anak-anak untuk menuntut ilmu. insya'allah pasti akan terima ganjaran dan pulangan yang sangat besar nilai nya buat keselesaan yang lebihhh buat anak-anak.

emcee kita bakal CDM Sha Khalid.
sha ni software engineer kat IBM. buat business ni secara part time. tapi bayangkan dengan business premium beautiful ni sha boleh generate 5 figures income everymonth. kecik-kecik cili padi orang nye sha ni ;) 

full house.
ni antara business partner under CDM Hanis. group hanis je dah penuh satu class. u ols just imagine class every wednesday and saturday tu. lagi la full house sampai padat sepadat nye class. dari serata malaysia sanggup datang ke B32 semata-mata untuk serap aura dan ilmu pemimpin masing-masing. sedangkan yang jauh dari utara, selatan dan timur pun sanggup luangkan masa ke sini, ni kan pulak kita yang tinggal sekitar KL Selangor je. sayang nye kalau abaikan kepentingan class. saya selalu ingat pesan cdm salha "walau kita tak ada rakan kongsi lagi tapi wajib biasa kan diri untuk ke class"
sebab tanpa ilmu tak mungkin kita akan dapat cipta kejayaan.

CDM Mai share key points tentang premium beautiful.

siap ajar cara ukur yang betul lagi. coz sangat-sangat penting ye untuk dapatkan size premium beautiful yang sedap-sedap untuk customer. service kena tip top baru rezeki mencurah-curah.

my beloved leader. CDM salha.
share mengenai budaya kerja yang profesional. dats y ramai golongan profesional dah mula buka hati dan minda kenapa tidak sekadar pakai premium beautiful sahaja, tapi kenapa perlu juga berbusiness premium beautiful.

Next. The top beautiful agent.
di usia seawal 27 tahun dah mampu genggam hampir jutaan ringgit. semua nye berkat usaha yang berterusan. kalis cabaran dan sentiasa menepis menendang segala halangan dan rintangan. tapi hasil nye...kita sendiri mampu menilai.

CDM Hanis haizi.
hanis sangat tekankan yang product knowledge mesti number one. so ilmu tentang product mesti kena mantap. perlu satu hati dengan pemimpin yang nak bantu kita. perlu sentiasa ada rasa dahagakan ilmu.


This is the beauty of this business. u get coaching and guidance all the way. Alhamdulillah...join the right group and you'll be on the right path to success... Insya'Allah.




No comments:

Post a Comment