Thanks For Your Support

Friday, August 17, 2012

kan best bila Hari-hari Shopping Raya


Alhamdulillah syukur tak terhingga atas segala nikmat yang Allah beri buat kami menjelang raya tahun 2012 ni. Syukur sangat-sangat bila raya tahun ni bajet shopping untuk family lebihhhhhhh berbanding dengan hanya kerja makan gaji dulu...satu incime je kan mana nak cukup...anak dua...nak bayar duit umah, kete, credit cards, personal loan, hutang belajar etc so nak shopping tu memang terbatas...skarang dengan ada nye bonus dari business fulltime ni dapat la belanja raya and bagi sumbangan lebih pada mereka yang memerlukan.Alhamdulillah...Thank you Allah!


Seronok sangat bila

1) Tak yah berhimpit-himpit dan berhangit tengit ke jalan TAR untuk cari baju raya 3 helai seratus hengget.

2) Beli handbag, kasut, baju anak-anak n accesories untuk reward husband tanpa amik peduli pada harga...Tapi untuk kaut chanel, fendi, hermes dan seagkatan dengan nye tu masih belum masanye lagi la walau every months tu almost RMxx,xxx.xx memang akan appear di skrin ATM ku..huhuu...kasi settle hutang-hutang yang ada baru la kita enjoy shopping barang high branded tu okiesss ;)

3) Dapat rezeki bagi duit raya kat parent termasuk mertua. dan best jugak bila dapat bantu insan lain yang memerlukan.



minggu kedua puasa bawa damia dan danisha shopping ke Empire Shopping Gallery


heheee..minggu berikut nye repeat lagi pulak ke empire shopping gallery subang ni...nampak sangat tak puas hati masa pergi minggu lepas tu ;)

okiesss... so uols sila la berbelanja mengikut kemampuan ye. sebab raya kali ni pun kan jatuh pada tengah bulan...jadi mesti ada yang advance company, dapat gaji awal, pinjam sana pinjam sini kan...apa pun semoga sentiasa beringat dalam melakukan perbelanjaan raya ye;)




No comments:

Post a Comment