Thanks For Your Support

Friday, August 3, 2012

Premium Beautiful : Welcoming more new members to the family

Welcoming our new members to the family...
bakal SSM lidya ahmad tarmizi...kenapa ye lid terus dapat SSM...bukan mula-mula buat bisnez ni kena SM dulu ke???..heheee...actually lidya ni memang baru sangat mulakan bisnez premium beautiful ni dan join our group under green leaders group...and on je business, terus lid pun buka lagi dua cawangan baru dia dalam bulan yang sama..so dats why la lid terus je melonjak ke stage kedua dalam business pb ni sebagai Senior Sale Manager dengan income hampir RM8,000 sebulan.

Bayangkan ye starting je dah boleh touch 8k per month, jadi tak mustahil bulan seterusnye lid mampu untuk generate lebih lagi. 


congratsss lid...so kalau uols nak tau rahsia lid terus generate income almost 8k, boleh la cepat-cepat contact lidya ahmad tarmizi ye..insya'allah segala cara nye akan dikongsi bersama.
017-991 6306


ni pulak orang kuat di sebalik kejayaan lid...bakal DSM scha osman...scha antara orang yang banyak membimbing lid... lid yang dari mula nye nampak agak malu-malu dan kurang berkeyakinan, now terus berubah jadi someone yang lebih berani menyahut cabaran. Congrats to u too scha..u memang leader yang hebat...dengan bantuan dan bimbingan u alhamdulillah semangat dan rezeki lid makin mencurah-curah.


so uols kalau nak mulakan business premium beautiful ni pilih group yang betul dan orang-orang yang bersungguh nak bimbing kita mencapai kejayaan...seronok sangat business ni sebab ianya sentiasa bermentor dan sentiasa bekerja dalam kumpulan. lagi enjoy bila kami berada di bawah pimpinan Green leaders Group dan bernaung di bawah pimpinan stokis B32 Batu cave.

u can contact us untuk tahu secara details cara untuk mulakan business di hujung jari ni ;)

salleha roslan
011-1631 1641

scha osman
018-366 5395

lidya tarmizi
017-991 6306



No comments:

Post a Comment