Thanks For Your Support

Monday, October 8, 2012

Premium Beautiful : I'm possible

  Best tak kalau dapat bonus statement macam ni tiap-tiap bulan?
Of coz lompat bintang punye kan.


Untuk achieve income six figures gemuk macam ni bukan nye kita boleh senang lenang goyang kaki. Tak de pun istilah yang cantik dan indah tu datang bergolek-golek pada kita. Sebelum nak dapat kemanisan mesti ada ujian dan dugaan pahit-pahit kelat sket untuk kita.

Nak kan kepuasan dalam hidup perlu ada PENGORBANAN. Dengan sikit pengorbanan ni lah kita akan dapat hasil tuaian nye yang confirm akan mengembalikan kepuasaan dan keseronokan yang berganda dalam hidup. Tak caya cuba la buat dan pastikan sentiasa sabar dan muhasabah diri setiap kali dugaan dapat menimpa.

Korban kan sikit benda-benda ni kalau nak rasa nikmat hidup yang sebenar.

1)Masa
2)Tenaga
3)Wang Ringgit

Kejap je pun nak rasa kesukaran berkorban tiga perkara utama tu. Kenapa tak nak cuba bagi peluang pada diri sendiri setahun dua untuk melihat pe...bila kita sentiasa cuba dan istiqomah dalam tindakan lama-lama selesa tu pasti akan datang. Bukan selesa untuk kita sorang je, tapi selesa jugak untuk anak-anak, mak ayah, keluarga dan orang lain yang memerlukan.



Hanis Haizi dan Salha Zain ~ icon wanita muda berjaya.

Quote from Hanis Haizi :
"Financial freedom bukan amek dlm masa thn pertama, tapi amik 2-3 tahun . Pengorbanan itu biasa, nak keluar dr comfort zone kita. Mana boleh kita nak buat benda yang sama tapi nak harapkan hasil yg berbeza"


Agree 100% 

So kenapa nak tunggu jika sudah terbukti yang business ni boleh mendatangkan income yang lumayan.

Come and join us for a better future


Salleha Roslan
011-1631 1641 / 012-3609814
257D41EB


1 comment: