Thanks For Your Support

Wednesday, November 14, 2012

Premium Beautiful : GLAM Seminar SM/SSM Cycle 3

GLAM? 
Apa tu GLAM?

GLAM ni short form untuk GREEN LEADERS ACADEMY MALAYSIA.


GLG tu pulak apa?

GLG ni pulak stand for GREEN LEADERS GROUP


Kalau terdengar ada yang dok sebut-sebut GLG la, GLAM la actually dua-dua ni adalah sama.  Dalam business premium beautiful ni kami terdiri dari beberapa kumpulan dan salah satu kumpulan hebat dan menjadi perintis utama perniagaan internet masa kini adalah dari kalangan GREEN LEADERS sendiri di mana penaung untuk GLAM dan GLG ni tak lain tak bukan adalah mentor hebat kami iaitu CDM Hanis Haizi dan CDM Razali Zain.



Ramai kan usahawan muda belia yang baru melangkah kan kaki ke dunia GLAM ni? Memang best n enjoy bila jana pendapatan dalam kumpulan yang hebat dan kuat.


CDM Hanis Haizi dan CDM Razali Zain


Sal percaya yang rata-rata usahawan internet ni memang tahu siapa mereka berdua ni. Kalau google search “premium beautiful” memang confirm akan keluar page mereka dan anak-anak didik mereka dahulu. Tak caya boleh la try ye ;)

Alhamdulillah kat sini sal rasa bertuah sangat sebab dijodohkan dengan kumpulan yang cukup-cukup kuat. Gerak kerja kami pulak sentiasa di pantau, di bimbing dan sentiasa bergerak dalam kumpulan. Kalau nak ikutkan lah, memang agak sukar kalau kita buat sesuatu secara individu. Confirm lambat nak jadi n payah sebenar nye pun nak jadi. So bila dah dijodohkan dalam GREEN LEADERS ni memang terasa betapa bertuah nye diri bila temukan dengan dua insan hebat seperti Hanis Haizi dan Razali Zain ni. 


Selain tu, lagi berganda rasa bersyukur bila pemimpin direct sal sendiri iaitu CDM Salha Zain dan pasangan CDM Al-faath turut menjadi mentor utama kejayaan sal dan anak didik yang lain. Sepanjang mulakan langkah merangkak-rangkak sampai lah boleh berdikari sendiri ni, kak salha dan abang alfaath masih tak jemu-jemu untuk pantau dan Bantu apa yang terdaya. Sedangkan kalau nak ikutkan apa yang mereka dah dapat skarang ni, lebih baik diorg dok umah goyang kaki je pantau anak-anak sendiri 24 jam sehari dari nak pantau pergerakan anak didik bisnez yang bermacam ragam ni ;)



CDM Salha Zain dan CDM Alfaath


Kat sini sal sarankan buat uols yang sedang tercari-cari peluang untuk jana pendapatan tambahan dalam business premium beautiful ni, better buat pilihan yang tepat untuk berada di bawah pimpinan mentor yang hebat dan kumpulan yang kuat.

Bukti demi bukti GLAM dan tonjolkan iaitu :

* Dalam masa setahun kita dah boleh capai kebebasan hutang dan bebas berbelanja. Dengan income 5 ke 6 angka adalah perkara biasa dalam GLAM bila kita follow every single step yang mentor-mentor kita dah lakukan.


* GLAM merupakan perintis utama perniagaan online internet. Bila Google search je  “premium beautiful” mesti akan keluar top-top agent GLAM di 1st page.

* GLAM ada akademi khas nye sendiri. Dimana lokasi strategi untuk kami menuntut ilmu dan mengasah serta menajamkan skill berbisnez.


* Makin dikenali dikalangan media-media cetak Malaysia.
Berita Harian
Nur
Nona
Hijabista
dan lain-lain akhbar.


* Sentiasa menyumbangkan sales terbesar buat syarikat. Ini terbukti dengan aktiviti melancong yang syarikat sediakan setiap tiga kali setahun. GLG pasti akan menjadi kumpulan terbesar yang melayakkan diri ke luar Negara secara percuma.


* Perintis fesyen semasa buat muslimah muda belia masa kini

*  Di barisi mentor-mentor hebat yang muda, kaya dan terbukti berjaya.


Nak jadi sebahagian dari Green Leaders???
Boleh set appointment dengan sal dan kami akan explainkan lebih lanjut lagi tentang cara jana pendapatan dalam business ni.

Salleha Roslan
011-1631 1641
BB Pin 257D41EB




No comments:

Post a Comment