Thanks For Your Support

Friday, November 2, 2012

Premium Beautiful : Our Diva in online marketing



Presenting you My sifu, my mentor, my mom in business.
Kalau dua tahun dulu mungkin wajah ni tak dikenali.





Tapi hari ni sangat berbeza!!! kerana beliau merupakan antara top blogger dan perintis utama online marketing bukan sahaja di Malaysia tapi kejayaan wanita muda ni terus meluas ke setiap pelusuk dunia.

Siapa sangka dengan permulaan sebagai suri rumah biasa dengan akaun simpanan hanya berjumlah RM14.00 sahaja, sekarang berubah 360 darjah menjadi antara jutawan muda di Malaysia.

Rahsia nya?????????



Maju bersama kumpulan!!!
Tambah kan nilai hidup orang lain. Pasti nilai hidup diri sendiri jugak akan bertambah. Biasa dengar kan bersatu teguh bercerai roboh? Begitu lah cara mentor idola kami ni bertindak. Walau beliau sudah jauh ke depan tapi beliau tanpa henti sentiasa memikirkan kejayaan kami yang masih baru bertapak dalam perniagaan yang pada peringkat awal nye memang asing bagi kami. 99% dari anak didik beliau lahir dengan zero knowledge tentang business ni. Tapi berkat sabar dan sentiasa berpegang pada tagline “never say never” beliau ni lah yang menjadikan satu persatu anak didikan nye berjaya.







Kehebatan beliau bukan sahaja tertumpu di laman social sedia ada, tapi terus meluas sehingga di jemput menjadi panelist HUJAH kerana menjadi antara usahawan muda yang berjaya memegang income lima angka pada ketika tu walaupun baru beberapa bulan bergelar usahawan premium beautiful.





Jangan terkejut sebab sekarang ni bukan beliau sahaja yang diperhatikan pihak media, tapi anak-anak didik beliau jugak sangat bertuah kerana tempias kejayaan dan glamour beliau terkena sama pada anak-anak bawah bimbingan beliau sehingga rata-rata dari kami pun mendapat title “premium beautiful top agent”. Hebat kan penangan seorang DIVA Premium beautiful ni.


Antara top premium beautiful experts yang lahir dari bimbingan CDM Salha Zain








 Best tak bila angan-angan jadi kenyataan?
Asal nye beliau berangan je nak pakai baju-baju yang di reka khas dari top fashion designer Malaysia macam rizman ruzaini, rizalman ibrahim dan ezuwan ismail... Berangan nak bawa BMW sendiri, berangan nak melancong seluruh pelusuk dunia dan berniat nak sangat bawa mak ayah tercinta pergi haji dengan pakej istimewa.

 Tapi hasil dari usaha yang memberi rezeki yang luas dalam business premium beautiful ni segala angan-angan Cinderella beliau berjaya direalisasikan. Nampak tak betapa hebat nye kuasa impian. Bila kita sentiasa letak impian dan matlamat di depan, kejayaan pasti akan menyusul kita di belakang. Sebab tu lah CDM Salha Zain ni sentiasa ingatkan kami supaya jangan takut untuk berimpian. NOTHING IS IMPOSSIBLE IF WE WANT TO! Lagi pun angan-angan kan percuma je, tak yah kena bayar pun.


Proud to be part of  CDM Salha protege





so beautiful readers





Nak berjaya perlu ada MENTOR!
Jom realisasikan impian anda bersama kami di Green Leaders Group di bawah pimpinan Mentor hebat CDM Salha Zain


Lets be our part
Be in the right Group
We are the pioneer in Online marketing, 
with the right group, right guidance and be in the GLAM, your life will be turned 360 around!



Salleha Roslan 
011-1631 1641
257D41EB








No comments:

Post a Comment