Thanks For Your Support

Tuesday, October 28, 2014

Business Premium Beautiful menakutkan...!!!

Ya Allah serius!!!
 Business Premium Beautiful ni memang amat menakutkan bagi usahawan yang dah jatuh cinta sepenuhnya dengan Premium Beautiful Corset yang dah hampir 20 tahun di pasaran ni.!!!

Melalui ILMU dan KERJASAMA SIOMBIOSIS kumpulan, kami bergabung idea dan tenaga untuk mengembangkan business Premium Beautiful ni ke seluruh Malaysia. Malahan permintaan terhadap Premium Beautiful makin mendapat tempat dari mereka yang berada di luar negara termasuk di UK, USA, Australia dan Arab Saudi. 




Fuhhhhhh...uol just imagine 10 set ni punch terus dah ada yang punya!
Tak sempat nak simpan dalam almari dan peram bawah katil pun set-set Premium Beautiful ni.

Memang pelik sangat bila ada yang kata Premium Beautiful MAHAL dan SUSAH NAK JUAL...

Sebenarnya Premium Beautiful tak mahal cuma harga pb corset ni je yang tinggi sebab logik la kan, bila quality tinggi dah tentulah harga pun tinggi. Tapi, dalam tinggi-tinggi harga pb ni pun, permintaan terhadap pakaian dalam kesihatan NO 1 ni tetap mendapat sambutan hangat yang tak pernah putus sepanjang 20 tahun berada di pasaran.





Dan tak sampai sebulan, lepas 10 set Premium Beautiful yang ada di tangan Premium Beautiful Expert SSM Norarni Yusinda, boleh pulak Arni punch another sets for clients yang beli premium beautiful secara TUNAI!

Alhamdulillah dengan ilmu dan kerjasama yang kami terapkan di TOP LEADERS CIRCLE, kami akan bergabung tenaga dan bekerjasama untuk pastikan usahawan kami di guide bnerterusan sehingga mereka expert dan boleh bertindak makin laju ke depan.

Formula nak berjaya dalam busines Premium Beautiful ni tak de lain, hanya perlu amalkan ILMU, BERTINDAK dan always RUJUK usahawan terdahulu yang dah terbukti berjaya.

Di Top Leaders Circle kami sediakan ilmu teori dan ilmu praktikal secara percuma. Bila anda komit pada kami, in shaa Allah sepenuh tenaga juga kami akan komit untuk anda. Ni la yang dinamakan simbiosis iaitu saling berkerjasama dan saling memerlukan. Business akan jadi lebih mudah dan lancar bila masing-masing mainkan tanggungjawab dan lakukan peranan masing-masing. Ni keistimewaan paling special yang ada dalam Team Premium Beautiful Expert di Top Leaders Circle.

Di TLC anda akan di guide dan di latih hingga anda sendiri yang ketagih untuk lakukan business ni sepenuh hati. 


 SSM Arni yang tak menang tangan nak penuhi permintaan pelanggan yang nak sihat dan cantik dengan Premium Beautiful Corset.



Hari minggu digunakan sepenuhnya oleh SSM Arni untuk puaskan hati pelanggan hingga sanggup fitting sendiri client beliau yang berada di Kuantan Pahang.


 Business Premium Beautiful ni memang sesuai untuk kita yang sibuk 12 jam sehari dengan waktu pejabat kerana untuk perolehi income sekurang-kurangnya RM4000 sebulan, kami di beri tunjuk ajar untuk menggunakan sepenuhnya masa 2 Jam je sehari.

Ni masa fitting Premium Beautiful di Titiwangsa. Fittingkan nurse berbangsa indian yang sangat happy bila shape badan beliau terus berubah lepas 5 minit sarung pb corset ;)

Kelebihan Business Premium Beautiful bersama team Premium Beautiful Expert TLC ni, kita akan sentiasa di beri ilmu teori hinggakan ilmu praktikal untuk fittingkan client turut di beri tunjuk ajar oleh mentor. Mentor siap turun padang untuk pastikan kita fitting client dengan betul.


 Client ni agak pemalu, so muka beliau perlu diblurkan walaupun senyuman melebar sampai ke telinga lepas badan terus cantik terletak lepas sarungkan pb corset.


 Another happy client yang difittingkan oleh SSM Arni.
Hebat Arni ni, dua tiga kali je mentor beri tunjuk ajar dia dah pantas berdikari.


Terpancar wajah yang penuh ceria lepas badan rasa bagai dipeluk bila premium beautiful tersarung di badan.



Buat uol yang teringin nak sihat cantik slim dengan Premium Beautiful boleh jugak segera hubungi another Premium Beautiful Expert yang cantik manis ni ye....She is one of my Trusted Agent yang in shaa Allah dapat memberikan service terbaik buat anda yang ingin mencuba pb corset.


SSM Arni dan CDM Salleha.
Masa ni after work, turun padang untuk teman n guide Arni cara fitting client di Ampang ;)


Di apit dua insan hebat di Top Leaders Circle CDM Salha Zain dan CDM Al-faath yang merupakan suami pada CDM Salha ;)

TAHNIAH Arni!!!
Anda usahawan luar biasa hebat bila dalam masa sebulan hampir 20 set premium beautiful terjual.







HUBUNGI KAMI #PREMIUMBEAUTIFULEXPERT
untuk keterangan lanjut mengenai corset kesihatan no 1 ni :


SALLEHA ROSLAN
011-1631 1641

ARNI YUSNIDA
019-362 4301

No comments:

Post a Comment