Thanks For Your Support

Friday, December 26, 2014

Preparation for Winter time

Jom bersedia untuk percutian Musim Sejuk.
Alhamdulillah kali ni buat pertama kali nya dalam hidup, sal bakal diterbangkan secara PERCUMA bersama suami dan rakan-rakan Top Leaders Circle ke bumi Eropah. Ya Allah!!! Tak sabarnya nak jejakkan kaki ke Austria dan Hungary. Macam mana la rupanya ye buat 1st timer yang tak pernah termimpi pun nak dapat jejakkan kaki ke Bumi Allah yang penuh keindahan tu nanti.

Sal orang biasa-biasa. Orang yang berimpian biasa-biasa je dulu nya.
Dulu bagi sal, melancong ke Europe ni tak pernah ada dalam kamus wikipedia hidup sal. Sebab tau kos nak ke sana memang telan puluhan ribu ringgit. Jadi memang tak berani nak letak impian untuk ke europe memandangkan sekitar Malaysia pun nak jelajah masa tu memang tak lepas. Dengan income bekerja cukup-cukup makan, mana sempat nak berfikir untuk melancong ke musim sejuk. Nak ke musim sejuk ni besar belanja. Belum pergi lagi pun dah perlukan ribuan ringgit untuk sediakan kelengkapan macam baju sejuk, ear muff, boot, sarung tangan, snow cap, dan macam-macam lagi. Kat situ je untuk sorang dah boleh habis almost RM3,000

Tu baru kelengkapan persiapan untuk di pakai badan je.
Belum masuk Flght, Hotel, Makan Minum, dan entertainment yang lain. Praise to Allah bila semua tu sal dan suami tak perlu fikirkan belanja dia berapa. Sebab tugas kami siapkan PASSPORT dan kelengkapan pakaian musim sejuk je.

Nak tahu mana nak cari kelengkapan pakaian musim sejuk yang reasonable price dan berkualiti? Jom follow sal ke :



Loakasi Kok Kong Winter Coat ni terletak di:
No 170 Jalan Loke Yew
55200 Kuala Lumpur.




Operating Hours :
  Mon-Sat: 9:00am-7:00pm, Sun and Public Holiday: 11:00am-7:00pm 



Which one?
Tak tau nak pilih mana..so finally let's grab both! Senang..tak payah pening-pening...pink and yellow winter coats welcome to my trolley case ya ;)


I Love yellow winter coat.


And i also Love this pink winter coat.


My kids pun amik feel jugak pakai winter coat pink and red color...plan next year after Austria Hungary nak jejakkan kaki ke Kota Mekah then baru bawa diorang berjalan ke Disneyland pada musim sejuk.


Banyak pilihan warna kat Kok Kong Winter Wear ni.
Thank you master sifu CDM Chan atas recommendation untuk ke sini. Bukan apa, mudah nak buat pilihan sebab semua ada. Kiranya one stop center la untuk persiapan musim sejuk. Nak kata mahal tak la semahal mana pun, Consider mampu milik la price winter coat kat sini.


Tak sabar nak tengok muka en suami bila 1st time di bawa ke luar negera. Hehee nampak teruja husband bila pertama kali dalam sejarah dia kena buat passport ;)


" Buku Merah jangan lupa bawa moga-moga belum tamat tempoh"
Memang tak tamat tempoh la kan sebab baru buat pun hari tu kat Jalan Duta.
Nanti kan #TLCTravelog dari sal live untuk anda dari Austria dan Hungary nanti ye ;)




No comments:

Post a Comment