Thanks For Your Support

Monday, June 1, 2015

Premium Beautiful Expert activities

Hari ni hari Khamis. Damia tak sekolah becoz of Demam...sejak sekolah petang ni Damia memang kerap demam becoz of weather yang agak panas sekarang ni. So today macam biasa after zuhor usung semua anak-anak masuk kereta then ke stokis untuk restock barang and buat postage. 

Makin hari buat business ni memang makin enjoy sebab Alhamdulillah kami suami isteri mula BEBAS MASA dan Makin bebas berbelanja. Even GST melanda alhamdulillah we will survive tanpa tekanan. In shaa Allah dengan kudrat yang Allah masih pinjamkan ni, akan kami usahakan yang terbaik untuk family dan masyarakat yang memerlukan. Seriously, makin hari berniaga, makin banyak pengalaman berharga yang mengajar erti hidup dan bersyukur.

Membesar dalam keluarga yang serba kekurangan bukan halangan dan alasan untuk kami keluar dari kemiskinan, tapi tu sebenarnye adalah kekuatan untuk kami berjuang supaya anak-anak dapat merasai nikmat hidup sebenar.

After settle urusan stokis, fitting premium beautiful and postage, Sal decide untuk makan kat SACC Mall je la senang coz from stokis Shah Alam nak ke SACC tak jauh dah dan senang nak bergerak dalam bangunan. As always, memang park dekat vallet parking je senan coz boleh terus masuk main entrance mall.


Budak demam request nak makan nasi kerabu kat Malaysian Bistro. 


Nasi Kerabu kat sini memang sedap. So buat penggemar nasi kerabu yang tercari-cari nasi kerabu sedap kat area KL Selangor ni boleh la ke Malaysian Bistro SACC Mall Shah Alam.


Mama makan nasi kukus sambil suap Danisha and Danish.
Diorang ni suap 3 ke 4 suap kenyang dah.


Berselera makan nasi panas-panas. 


1 comment: