Thanks For Your Support

Tuesday, June 16, 2015

Premium Beautiful Expert in action

Peluang di mana-mana dan sentiasa ada...asalkan tak putus asa dalam menjemput rezeki...

Hari ni jumaat, and of coz husband sal yang akan drive kan sal ke sesuatu lokasi. After turunkan kami anak beranak di Tesco Menjalara ni en hubby terus ke Masjid berdekatan. 

Alhamdulillah dapat pengalaman baru dalam berkongsi tentang product dan bisnez di hari jumaat ni...appointment dengan cash buyer berbangsa Chinese ni buatkan sal rasa bersyukur sangat-sangat dengan nikmat hidup yang Allah bagi sampai hari ni...happy ada, nak nangis pun ada...sebab client yang sal jumpa ni adalah seorang yang cantik dan istimewa...dia tak boleh mendengar dan tak boleh bercakap...cara kami berkomunikasi pun adalah melalui TULISAN di atas buku...

Ya Allah!!! Semoga dikekalkan nikmat bercakap dan mendengar yang masih dipinjamkan ni...

Masa dia bagi tau dia tak boleh dengar dan cakap, terus sal rasa macam nak peluk-peluk je dia sebab kekuatan dia dalam hidup buatkan sal tersentap dan makin perlu kuat tanamkan erti syukur dengan setiap nikmat yang Allah beri.

Kami berkomunikasi baru semalam melalui whatsapp di mana client ni nak beli pb untuk atasi masalah bentuk badan tak sekata.


"Saya tak pernah pakai corset sesedap ni..." -client pb-

Bila pakai dengan PB Expert dan dapat size yang betul, in shaa Allah confirm tak pandang corset lain dah...yang best nye pb ada fungsi detect and protect tubuh badan kita.


Lunch with Damia and Danisha. 
Lunch tapi makan menu breakfast...hehee...kami makan roti canai dan roti bom dengan kari ayam.


Fitting pb corset dalam toilet. Sambil pakaikan premium beautiful sambil explain tentang healing crisis atau tindakbalas yang berkemungkinan akan dihadapi oleh pengguna peringkat awal corset no 1 Malaysia ni. Premium Beautiful memang unik kerana kesan tindakbalas PB bergantung pada badan seseorang. Sekiranya pada minggu pertama kita melalui ketidakselesaan pada mana-mana bahagian badan seperti pening, loya, sakit-sakit area badan, gatal-gatal, rasa lesu etc tu adalah normal dan in shaa Allah kesan tersebut hanya lah sementara kerana proses detox sedang berlaku. Advice sal segera refer agent premium beautiful uol.


Another product and business sharing.

Semua orang perlu ada knowledge tentang pemilihan baju dalam supaya tak memberi kesan buruk pada tubuh badan kita sebab baju dalam adalah pakaian yang kita pakai hari-hari dan paling lama di pakai dalam sehari.

lepaking with the girls pulak. 
Seronok Damia and Danisha dapat toys ulangan yang baru. Kenapa toys ulangan? Hehee sebab dah pernah beli dah mainan jual-jual ni kat diorg sebelum ni tapi dah selamat masuk tong sampah sebab dah hancur dikerjakan Muhammad Danish Shafiq.

Happy sangat dengan life macam ni bilamana sambil bekerja sal masih di beri masa untuk bersama dengan suami dan anak-anak tak kira masa. Bebas nak decide nak bekerja bila dan di mana. Really love my job. Alhamdulillah atas kebebasan masa yang Allah mula kurniakan pada kami sekeluarga.

Buat uol yang teringin nak sal sharekan tentang peluang jana pendapatan yang boleh membantu kita bebas masa dan bebas berbelanja, boleh je whatsapp Sal untuk sal sharekan pengalaman berniaga bersama Top Leaders Circle.



Mother Of Three, Premium Beautiful Expert:
Salleha Roslan
011-1631 1641


No comments:

Post a Comment