Thanks For Your Support

Tuesday, July 14, 2015

Shopping bersama adik-adik Rumah Bakti Al Kausar Bangi

Program shopping raya Dolomite Team bersama anak-anak dari Rumah Bakti Al Kausar Bangi telah selesai dilakukan pada sabtu 4 Julai yang lalu di IOI City Mall Putrajaya.



Sebahagian CDM CDM Dolomite bersama sebahagian dari anak-anak Rumah Bakti Al Kausar bergambar bersama after selesai shopping head to toe. 
 Lepas hantar Danisha Danish ke rumah maktok, sal n husband ke sini dulu untuk cuci kereta sebab jap lagi nak bawa anak-anak syurga naik kereta ni untuk shopping sama-sama.

 Dalam pukul 12 tengahari kami semua dari Dolomite team berkumpul di tol Bangi sebelum meneruskan perjalanan ke destinasi rumah yang terpilih untuk program kali ni.


Beriya nak naik kete aunty Nur dia Damia ni.. Sama aje pun dalam dia. Hehee. Bukan apa, CDM Nur ni memang budak-budak suka sangat sebab dia rajin melayan kerenah kanak-kanak riang.


Tunggu cukup korum baru gerak.


With TLC Master Trainers CDM Nur dan CDM Izyan. Hari ni special sket sebab CDM Izyan bawa anak ;)


Now heading to Rumah Bakti Al Kausar.

Sebelum bergerak ke IOI City Mall moh kita bergambar dulu depan rumah mereka.



 Happy dapat together gether dengan CDMs Dolomite ni.

 Untuk sesiapa yang sudi memberi sumbangan pada mereka, boleh la contact person in charge yang disenaraikan ni atau datang terus ke alamat yang tertera. In shaaAllah the more you give the more u get. Jom bina saham akhirat sebanyak mungkin.



 Sampai dah di IOI City Mall. Happy adik-adik ni dapat shopping raya.















Sesi seterusnye.

Sumbangan duit raya dari Multimillionaire Mentor Dolomite Team CDM Azlan Deraman kepada adik-adik Rumah Bakti Al Kausar.


Alhamdulillah selesai urusan shopping head to toe kelengkapan pakaian raya anak-anak Rumah Amal Bakti Al Kausar Bangi ni.

Habis shopping kelengkapan raya, Suka adik-adik ni dapat mewarna.

Favret Damia. Mewarna.

With CDM Kak Ina Ramzi dan my mentor CDM Salha. Dua-dua idola sal dalam business ni dari dulu sampai sekarang. Kekuatan mereka sebagai isteri, ibu, anak dan mentor sangat memberi inspirasi pada sal dalam perjuangan business ni. Sebab tu ramai jutawan selalu sebut, nak berjaya dan lebih berjaya, selalu perhatikan gerak kerja mereka yang terbukti berjaya.




Sambung dating sebelum berbuka puasa dengan CDM Alfaath dan CDM Salha sekeluarga dalam IOI City Mall Putrajaya ni. Hmmmm best nye kalau ada rumah kayu macam ni. Cantik n sejuk je rasa landing dalam suasana kampung.

TERIMA KASIH BUAT SEMUA yang terlibat secara langsung mahupun di sebalik tabir. Sumbangan dari team Dolomite sekelian dapat memberi sejuta makna untuk mereka yang memerlukan. Hebat sungguh penyatuan kumpulan dalam menjayakan program amal ni bersama. Ribuan ringgit berjaya dikumpulkan hasil dari sumbangan keseluruhan TLC Dolomite team untuk aktiviti ramadhan seperti ni. In shaa Allah segala sumbangan dan kerjasama anda akan beroleh saham akhirat yang dapat membawa ke syurga.

No comments:

Post a Comment