Thanks For Your Support

Friday, January 22, 2016

Premium Beautiful Perak :Tahniah Hafiez Yanie Income Pertama Berniaga Premium Beautiful Corset Cecah hampir RM20,000

Wahhhhh congrats Hafiez Yani!!!
First income terus cecah 5 figures.

Sal percaya ramai mengidam untuk dapatkan solid income macam yani ni setiap bulan kan, Nak pulak di zaman kejatuhan teruk ekonomi Malaysia sekarang ni. Setiap lapisan umur dah kena diterapkan dengan budaya jana pendapatan melalui berniaga. Paling best bila kita buat business online yang mana 60% cost overhead kita dah dapat jimatkan dah kat situ.

Alhamdulillah makin ramai yang tak tunggu untuk sempurna baru nak mula berniaga. Kerana waktu memang takkan pernah sempurna selagi kita sendiri tak nak bermula. Jangan takut untuk berubah, nak-nak lagi bila semakin ramai yang berjaya keluar dari belenggu hutang bila menjebakkan diri dalam bidang perniagaan.

Paling penting, jangan fikir hari ni buat esok boleh terus dapat apa yang kita hajatkan sebab kejayaan perlu proses. Dan dalam proses tu ada beberapa fasa pengorbanan yang perlu kita lakukan sementara hasil berbuah sepenuhnya.

Kisah perkenalan sal dengan yani ni hanya melalui internet Je (Bukti nyata yang TLC mengamalkan konsep tak cari orang tapi orang yang akan cari kami)... Bukan apa ramai sangat sal dengar yang takut nak berniaga sebab "tak nak cari orang" dah tu nak berniaga dengan siapa kalau tak nak deal dengan orang? Jual ayam itik kambing lembu pun perlu deal with people.

Yani contact sal nak pakai Premium Beautiful Corset lepas stress cuba macam-macam kaedah untuk dapatkan bentuk badan cantik lepas bersalin secara pembedahan. 


Detik ukur mengukur dan fitting proses pun dilakukan. Alhamdulillah yani sangat berpuas hati dengan kesan yang Premium Beatiful berikan untuk ibu anak tiga yang bersalin secara ceasar ni.

Nampak tak kesan lima minit yang PB Corset lakukan pada badan yani. Mau tak happy bila tak sampai 5 minit pakai Premium Beautiful terus dapat shape badan kemas, cantik dan paling penting selesa. Selesa yang tak menyenakkan pun. Kat sini terbukti yang Premium Beautiful ni boleh dijadikan pilihan untuk ibu-ibu yang bersalin secara pembedahan kerana in shaa Allah bila pakai PB Corset ni, bukan setakat shape badan terjaga, tapi luka akibat proses pembedahan turut dibaikpulihkan dari dalam.


Lepas sebulan pakai Premium Beautiful terus yani makin serius nak mulakan perniagaan bersama Top Leaders Circle sampai sanggup datang ke KL untuk menuntut ilmu berniaga. Sambil gendong anak pun boleh ;)


Tak sampai beberapa hari, datang pulak mereka sekeluarga ke majlis ilmu mingguan di Dolomite Centre.


Nampak sangat kesungguhan yani dan hafiez untuk berjaya hingga sanggup meredah lebuhraya bersama tiga orang anak yang masih menyusu untuk menuntut ilmu. Kalau ikutkan status jawatan mereka di pejabat, mereka bukan la orang biasa-biasa. Dalam kerja hakiki mereka adalah "somebody" dalam company yang terkemuka di Malaysia.


Paling bertuah bila dapat sentuhan emas icon sohonita secara live. Terima Kasih my mentor CDM Salha untuk sokongan yang tak pernah putus untuk sal dan team TLC semua. Business ni simple je, tugas kita hanya tiru bulat-bulat gerak kerja mentor. Dan Alhamdulillah hasil pandai meniru maka satu persatu kejayaan yang kak salha dah capai, sal mula capai.


Dan terima kasih buat CDM-CDM Otai atas ilmu yang diberikan pada En Hafiez pada malam ni. Tq CDM Ramzi dan CDM Alfaath. Walau lelaki yang tak berbaju dalam, tapi mereka adalah Raja Premium Beautiful Malaysia yang cukup luas ilmu dan pengalaman dalam business Premium Beautiful Corset ni. Dah lebih 10 tahun mereka berniaga.


CDM Salha bila berkongsi ilmu dan semangat memang buatkan kami semua pun tak lena tidur dibuatnya.


Power couple with TLC Master Trainers.


Full house as always. Ilmu FREE kan. Sayang kalau tak full use. 


After class teman Yani and family check in hotel sebelah class je. Cerah mata anak-anak walau dah lebih pukul 12 malam masa ni. Bila dah sesekali jumpa memang panjang ceritanya ;)


The next day. Urusan dana dilakukan bersama-sama.


Cabaran tu pasti ada. Tapi jangan stress jangan panic sebab cabaran tu hanya sementara. Kat sini la kesabaran dan kekuatan diri kita akan di uji. Yang cekal akan bertahan, yang lemah daya juang akan kecundang.

Tapi serius sal cakap yani dan hafiez ni CEKAL ORANGnye..Tak tau la dari mana mereka ni dapat kekuatan untuk secekal hari ni. Dari pagi sampai ke hujung petang kami dah macam amazing race dah untuk uruskan urusan dana yani. Dan alhamdulillah segalanya selamat dan dipermudahkan.

Yang buatkan sal paling salute yani ni adalah bila tengok kesabaran dia handle situasi tegang. Lemah lembut dan berbudi bahasa tu tetap ada. Dari situ pun sal dapat belajar sesuatu yang kelembutan tu mesti kena ada walau kita dalam keadaan marah sekalipun. Lagi satu masa tengah jem teruk kat area Klang untuk urusan pengeluaran dana, dengan slumber je yani gendong anak keluar kereta dan jalan kaki untuk masuk ke Bank walau jarak untuk ke bank tu jauh lagi. Tapi untuk nak kejar masa sebelum bank tutup, memang tu aje lah cara yang terbaik. Memang nampak sangat mereka ni tinggi tahap kesabaran dan sentiasa merendahkan diri dalam apa jua situasi.


Malam kami sambung lagi business chat di Grand Blue Wave Shah Alam.


Sambil mama bersembang business, anak-anak sakan bermain sampaikan bilik weol dapat call dari management supaya control sikit tahap kebisingan dalam bilik hotel..Huhuu..Grand Blue Wave Hotel ni 5 star tapi tak kedap bunyi. Tu pun tak berapa best jugak kan.


Alhamdulillah officially Yani sekarang dah bergelar Senior Sales Manager tak sampai sebulan berniaga bersama Top Leaders Circle.


Seronok sangat bila berniaga ni bukan lah satu kerjaya, tapi lebih kepada lifestyle.

Lifestyle macam ni lah yang sal impikan, dan sal percaya ramai ibu-ibu kat luar sana yang teringin sangat nak anak-anak sentiasa membesar depan mata dan sambil tu income juga membesar dalam simpanan.


There is no elevator to success.
You have to take the stairs.



Dasyat tau power couple ni. Set in hand cepat je susut. Tengok la cara diorang berkerjasama. Hari pertama set Premium Beautiful sampai kat tangan je, terus dah ada PB Cash Buyer.








Fitting non stop!

Untuk yang teringin nak dapatkan Premium Beautiful boleh cepat-cepat contact power couple ni untuk dapatkan keterangan lanjut tentang kelebihan PB Corset untuk kesihatan dan kecantikan. Dan untuk uol yang teringin nak mulakan business tapi tak tau macam mana caranya, pun boleh cepat-cepat contact kami. 1st month income je uol dah boleh dapat at least RM14,000+... Nak tau macam mana kami full use kan penggunaan internet, segera lah contact nombor di bawah ni:


Premium Beautiful Utara
Perak/Penang/Kedah/Perlis
Yanie
013-229 3422

Salleha 
011-1631 1641


2 comments:

  1. korset murah dan berkualiti
    slimming corset malaysia
    best corset brand in malaysia
    body shaping corset malaysia
    corset top malaysia
    body shaper corset malaysia
    shapewear malaysia
    body slimming corset malaysia


    harga premium beautiful
    premium beautiful penipu
    premium beautiful corset price
    harga premium beautiful 2017
    premium beautiful murah
    kelebihan premium beautiful
    premium beautiful corset testimoni
    premium beautiful elegance

    ReplyDelete
  2. korset murah dan berkualiti
    slimming corset malaysia
    best corset brand in malaysia
    body shaping corset malaysia
    corset top malaysia
    body shaper corset malaysia
    shapewear malaysia
    body slimming corset malaysia


    harga premium beautiful
    premium beautiful penipu
    premium beautiful corset price
    harga premium beautiful 2017
    premium beautiful murah
    kelebihan premium beautiful
    premium beautiful corset testimoni
    premium beautiful elegance

    ReplyDelete