Thanks For Your Support

Friday, April 8, 2016

Jana Pendapatan Sampingan Cecah RM10,000 Sebulan

Alhamdulillah...

Tahniah pelapis jutawan hebat Syafriza Jasmin kerana telah perolehi income business cecah hampir SEPULUH RIBU 10,000 sebulan.


 Ni la print screen bank yang Syafriza Jasmin tunjukkan pada sal. Terbeliak biji mata bila dapat tau protege pun dah mula pegang income besar. Syukur Alhamdulillah.

Mula-mula Syafriza malu nak tunjukkan payslip dia, tapi sal kata jangan risau iza, kita bukan nak menunjuk tapi kita perlu tunjuk sebab ramai sangat orang luar yang nak tahu bukti kebenaran business ni memang boleh buat banyak duit atau tak.


Jadi tunjuk je dengan niat agar bukti pencapaian iza ni dapat memberi inspirasi kepada usahawan wanita di luar sana yang nak juga merasa pegang income sendiri tanpa bergantung sepenuhnya pada suami.


Syafriza buat business ni pun sebenarnya secara PART TIME je sebab iza sendiri masih berkerja lagi di sebuah syarikat gergasi oil and gas di Malaysia. 


Hebat kan iza.
Walau masih berkerja dengan income tetap yang bukan calang-calang, tapi iza masih mencari peluang untuk jana income sampingan. Bukan apa, better sediakan payung sebelum hujan sebab kita tak boleh ramal masa depan kita nanti macam mana.



 Jom la sal kenalkan Premium Beatiful Expert yang baru ni pada uol. Mana la tau ada geng-geng Oil and Gas yang nak dapatkan PB Corset dengan harga yang berpatutan plus tip top service, boleh la dapatkan dari Agent terlatih dari team sal ni.


Biodata Syafriza Jasmin.
- A wife to a beloved husband, & a mom to a handsome boy;
- A Corporate Planning Practitioner from various industries, i.e. Oil & Gas, e-Payment & Technology, and GLC company;
- Premium Beatiful Expert;
- Proud member of Top Leaders Circle (TLC);
- Healthy food conscious for baby/children;
- Love health, beauty, and fitness topics;
- PCOS Fighter.


 In this business, tak perlu risau kalau kita tak pandai berniaga sebab A to Z Mentor sentiasa ada sebagai rujukan.

Apa yang perlu kita sediakan, hanyalah bersedia untuk belajar dan di ajar.


Sekiranya uol berminat nak jadi macam Iza, sambil-sambil kerja sambil buat business online bermentor, uol boleh je tanpa segan silu contact kami berdua.

Inshaa Allah kalau iza boleh, uol jugak pasti boleh!


Website Iza
013-3888931


CDM Salleha Roslan
011-1631 1641


No comments:

Post a Comment