Thanks For Your Support

Monday, February 20, 2017

Healing Crisis Akibat Pakai Premium Beautiful

Entry kali ni nak share kan tentang Healing crisis. 

Apa tu Healing crisis? 
Healing crisis ni kalau uol nak tau, ia adalah TINDAK BALAS lepas gunakan sesuatu. Kira effect pada badan kita la lepas makan, minum atau pakai sesuatu untuk kesihatan badan.

Healing crisis ni macam PEMBONGKARAN CRISIS DALAM BADAN seseorang.

So now sal nak share kan healing crisis lepas pakai Premium Beautiful Corset dengan uol. Sebab ramai jugak yang lepas pakai PB ni dia mula rasa macam-macam pada badan dia kan.

Healing Crisis ni sebenarnya bagus tau. Sebab dia adalah bukti apa yang uol amalkan tu memang sedang berkerja untuk badan uol. Good feedback la untuk our body sebenarnya.

Macam sal sendiri pun masa hari pertama pakai Premium Beautiful ni, memang rasa melayang je badan. Macam morning sickness pun ada. Dia jadi mamai tau sepanjang hari. Denga loya nya, dengan pening nye, dengan tak selera makan nya, dengan period dekat dua bulan tak keluar. Part period tak keluar ni yang paling cuak. Cuak sebab ingatkan pregnant lagi anak ketiga. Haaa sudah.... Mula la rasa gerammmmm nye kenapa badan aku jadi tak selesa ni lepas sebulan pakai PB pun. 

"Kata Premium Beautiful ni baik untuk kesihatan. Tipu je... Tapi badan aku bukan main sakit sana sakit sini."

Tu la dia luahan hati sal masa bulan pertama dan kedua pakai Premium Beautiful.

Healing crisis ni dia ikut badan kita tau. Ada orang sehari je dia akan rasa menyucuk sana, menyucuk sini. Tak selesa sana, tak selesa sini. Tu semua terjadi sebab FIR Premium Beautiful dah dapat DETECT masalah dalaman badan kita.

Macam sal memang dua bulan jugak hadap healing crisis lepas Pakai Premium Beautiful ni. Ni semua akibat diri sendiri. Sebab sal dulu memang tak jaga badan. Konon nya "aku muda lagi, mana la ada penyakit"... Sombong kan? (Nyesal dah sekarang ni huhuu). Dulu memang sal suka makan ubat kurus sebarangan. Ubat kurus murah yang jual kat kedai-kedai jamu. Rupanya baru sedar yang ubat kurus tak de KKM and murah-murah ni memang bahaya untuk badan.

Dan sal jugak malas bersenam tapi suka pilih jalan mudah dengan jolok tekak lepas makan. Konon boleh kurus la dengan muntahkan balik makanan lepas makan. 

Ya Allah berdosa nya rasa.
Sebab dah kufur dengan nikmat makan yang Allah bagi. Tergamak sampai muntahkan balik makanan semata-mata nak kurus. Tu la dia sal dulu... memang suka muntahkan makanan untuk maintain kurus sampai cengkung. Dari segi berat memang kurus je, ye la maintain 48kg kan. Tapi dari segi shape memang out. Kurus tapi shape tak de pun. Perut pulak buncit je.

So uol jangan la buat apa yang sal dah buat dulu ye. Tak baik untuk badan dan tak baik jugak dari segi amalan dalam islam sebab kita dah mudaratkan diri sendiri. Please... Jangan jadi aneroxia ke bulimia ke ye. Jaga badan dengan jalan yang sihat dan berkat.


Ni memang tengah pening. Dulu kerap kena migraine sebelum jumpa Premium Beautiful.



Ni pengalaman Healing Crisis sal sendiri masa awal awal pakai Premium Beautiful.

badan rasa macam nak demam. Tapi tak demam demam pun. Tunggu jugak malam tu, kalau demam boleh la jugak amik MC. syok jugak dapat rehat rehat free kat umah.

~ Ha! yang ni memang di nanti nanti kan. kentut sepanjang hari. Opsss! tapi bukan yang ada bau bauan tu tau. Dia just kentut kentut manja. :D

semua di atas adalah kesan yang sal lalui masa hari pertama dan kedua pakai premium beautiful ni. masuk hari berikut nya dah rasa normal balik makin fresh n energetic lagi adalah.

~ Tak period dekat DUA BULAN!
Ni memang scary. So uol jangan risau la, sebab biasanya orang yang ada masalah peranakan, especially yang tak berpantang dengan betul masa bersalin dulu memang dia akan lalui proses perios terganggu ni. So sabar je ye asalkan ianya tak menyakitkan.

kalau nak ikutkan ada lagi kesan lain yang mungkin akan dilalui oleh uol di awal pemakaian premium beautiful ni. Proses ni terjadi kerana proses penyahtoksid dari dalam badan sedang berlaku. TAPI Jika anda mengalaminya, JANGAN PANIK!  Kerana ianya adalah positif. Ia adalah petanda penyakit anda sedang dibaikpulih. Antara tanda-tandanya :

1. Sakit kepala – bagi orang yang kerap sakit kepala dan migrain. Pastikan juga anda minum cukup air.

2. Sakit tulang belakang – bagi orang yang selalu mengalami sakit belakang ianya adalah  tindakan awal untuk menyelaraskan tulang belakang.    

3. Terkentut dan sendawa – bagi orang yang banyak angin ~ tindakan membuang angin. Angin banyak di dalam badan bermakna badan anda berasid.

4. Badan rasa sedikit sakit – bagi orang yang selalu demam dan sakit sakit sendi proses ni berlaku  kerana semasa memakai Premium Beautiful badan kita ni seperti di dalam proses berurut. 

5. Payudara terasa sengal-sengal - memulihkan dan bertindak untuk menegangkan dan menaikkan semula buah dada seperti zaman remaja euwwww :D

6. Gatal-gatal pada anggota badan & tempat-tempat tertentu – Terlalu banyak asid yang dikeluarkan melalui perpeluhan. kesan kehitaman pada pinggang mungkin berlaku. 

Teruskan Pakai Premium Beautiful untuk keluarkan toksid berasid dari badan. Jangan gantung PB uol ye bila simptom healing crisis ni terjadi. Sebaiknya teruskan sabar pakai PB uol dan banyakkan bersembang dengan agent yang pakaikan uol Premium Beautiful tu.


 Ni Premium Beautiful Classic (Warna Hitam)
dan Premium Beautiful Elegance (Warna grey)
Harga Premium Beautiful ni bermula dari RM429 je.


 Ni jadual Healing Crisis. So uol boleh check apa dia masalah yang uol hadapi lepas pakai Premium Beautiful. Bila dah kenalpasti masalah, baru uol akan perasan yang selama ni badan uol bermasalah di beberapa organ badan. Semua ni terjadi biasanya akibat dari pemakanan kita yang tak di jaga dengan baik.


 Antara kebaikkan Premium Beatiful ni adalah PB sangat membantu untuk kurangkan atau prevent masalah yang ada dalam gambar ni.


Share sikit testimoni best Premium Beautiful ni dengan uol yang tengah tercari-cari kelebihan PB Corset ni kan.







 Sal suka share pengalam sendiri pakai Premium Beautiful. Sebab dari pengalaman sendiri tu sal lebih mudah nak sampaikan pada orang lain yang nak sihat dan cantik dengan cara murah dan selamat jugak.


Premium Beautiful ni terbaik tau untuk jadi set bersalin. Bukan just boleh pakai before pregnant je. Tapi boleh jugak pakai masa dalam pantang dan lepas pantang sekalipun. So tak ke jimat banyak dah kat situ untuk maintain shape badan cantik.


Uol yang grab full set PREMIUM BEAUTIFUL BULAN February NI ADA PELUANG dapat LV FREE. LOUIS VUITTON ORIGINAL dari Milan Italy.

Nak Free Fitting and Free consultaion just buzz me ya
Salleha Roslan
011-1631 1641


Seluruh Malaysia sal boleh pakaikan.
Harga in shaa Allah confirm termurah dengan kualiti terbaik untuk uol semua.

No comments:

Post a Comment