Thanks For Your Support

Monday, August 26, 2019

New Diamond in The Making


Seribu langkah bermula dengan langkah pertama.


With Infinence leather bag.


100% leather


Cantikkan. Tak sampai ribu pun leather bag Infinence ni. Bag dan kasut ni semua adalah inspirasi dengan Prof Datuk Jimmy Choo.


Tak ada jalan mudah untuk senang. 
Jangan mudah terpedaya dengan mereka yang always ratib bisnez ni senang. Business tu senang. Sebab senang tak kan kita dapat dalam berjuang untuk keluar atau menghindarkan diri dari kesulitan. Semua kesenangan, perlukan pengorbanan. Dan semestinya akan ada ujian demi ujian yang perlu ditempuhi dengan sabar.

Makin tinggi sabar, makin besar kejayaan yang kita akan terima.


Ingat sesayang semua, pesan kak sal, jangan mudah terpedaya dengan sebarang modus operandi yang ratib SENANG, MUDAH je. 

Sebab jalan senang, kesudahan dia adalah kekecewaan yang  sangat dalam.

Business yang sal buat ni, dah lama wujud di pasaran Malaysia. Di kawal selia dengan ketat oleh KPDNKK. Dan semua productnya di pantau KKM dan JAKIM.

Macam nak pilih kerja, kita mesti nak pilih kerja yang syarikat tu dah kukuh kan kalau boleh? Sebab apa? Sebab kita tau, bila syarikat kukuh, bayarannya bukan biasa biasa. Pastinya bayaran income yang kita akan terima adalah jumlah yang luar biasa.

Sama macam business SHOM ni. Bukan syarikat biasa biasa. Bonus yang disediakan ibarat cek kosong. Pilih je nak bonus 3% atau shoot ke 41%

Jika business ni berisiko besar, tak mungkin sal dan suami ambil keputusan untuk quit job kami berdua sejak 5 tahun yang lepas.

Tapi kerana hasil yang kami terima, buatkan kami yakin, ini lah kerjaya pilihan yang tepat untuk sesiapa yang ada impian untuk capai bebas masa dan dalam masa yang sama boleh ada kewangan yang cukup untuk menampung komitmen kehidupan harian.


Jika anda tercari cari peluang berniaga, disinilah platform terbaik. Modal tanpa risiko. Pulangan berganda. Banyak kelebihan berniaga dengan dalam business ni. Jom sal and team bantu guide step by step cara bina kerjaya melalui online, dengan income bulanan minima RM10,000 sebulan. Tiada yang mustahil, kerana sal antara yang dah 8 tahun merasa income berbaloi bersama business ni.


Pencapaian yang paling takkan sal lupakan adalah;
1. Dapat pencen sebelum usia. Umur 32 tahun sal dah quit job. Dah boleh ada kebebasan masa untuk diri dan keluarga. 
2. Dalam usia 32 tahun sal merasa keluarkan kereta yang mempunyai logo yang diimpikan selama ni. Dulu berangan je tengok boss pakai. Tapi Alhamdulillah, sendiri dah merasa memiliki kereta CEO.
3. Income lima angka setiap bulan.


Jangan takut untuk bermula. Kerana peranan kita hanya usaha. Result tu Allah punya.

Bagi sal, orang yang sentiasa persoalkan tentang result ni, adalah orang yang tak kan rasa bahagia dengan apa yang dia usahakan. 

Just do our part, USAHA.
Result pasti kita akan terima. Bukan dalam bentuk wang semata. Tapi ketenangan bila hadapi cabaran dan halangan tu yang paling berharga.


Muncung bila cerita business tu tak boleh elak dah


Kasut Cinderellah by Prof Datuk Jimmy Choo. Prof Datik Jimmy Choo merupakan non executive Board Of Director syarikat kami.
Syarikat yang dah bertapak kukuh sejak 27 tahun yang lalu.


Terus guide cara shopping online. And setup online business thru social media. We fully use the Free cost marketing first. Let’s do this step bu step.


Habis sejam personal coaching on how to get 200k sales sebulan. Then, let’s do a visit. Kita tengok sendiri produk-produk high quality dan dipatenkan ni. Kenal produk, mudah nak kenal market. Dah kenal market, mudah nak aim and focus untuk capai apa yang dah diplan kan. 

This is some of our viral product, yang tu sabun Hijau, we called it Marine Essence. Sabun yang menjadi perintis dikalangan sabun sabun yang lain. Sejak femes melampai Marine Essence 6 tahun lepas, di pasaran Malaysia, terus macam cendawan tumbuh lepas hujan product product sabun kulit ni. 

Memang SHOM always jadi benchmark pada usahawan yang lain. Kan kan. 


Bila orang “tinggi” nak capai barang di tempat tinggi.


Huwaaa. Ni yang tak syiok bila berdiri sebelah adik cantik yang berat 45kg ke bawah. Memang nampak sangat iol ni 54kg. So orang 54kg, jika anda rasa kurang selesa dengan shape badan anda, jom contact sal dan sal akan advise part mana anda perlu adjust untuk
Nampak lebih slim.

Yang 45kilos pulak, jangan rasa selamat bila tak sarung Premium Beautiful, sebab orang kurus ni, confirm ada masalah sakit belakang dan senggugut biasanya. Jadi bila pakai Premium Beautiful, dia sangat membantu.









No comments:

Post a Comment