Thanks For Your Support

Thursday, August 22, 2019

Premium Beautiful VSQ Petaling Jaya

Hari ni hari rabu.
Aura warna rabu adalah biru. Ngade pulak sekarang ni nak ikut aura warna hari.

Jadi sal pilih pakai baju dan tudung bawal yang dah siap iron je la. Tak rajin nak iron pun sebenarnya. Sebab tu kebanyakkan baju sal, memang hantar irob kat dobi je. Sebab hari-hari sal akan keluar untuk urusan business. Jadi, nak jimat masa dan lebihkan urusan lain, maka iron kat kedai aje la.


Hari ni, siang memang tak keman. Duduk rumah dan panggil Kak Ema datang urut. Kak Ema ni ada buat service urut datang rumah tau. Sal highly recommended Kak Ema ni, jika uol tercari-cari siapa yang boleh jadi tukang urut dan siap boleh datang urut kat rumah lagi. Nak number kak Ema Tukang urut, wasap sal ye di 011-1631 1641

Sal urut sekali dengan Damia. Sibuk la dia pun nak urut jugak.

Harga urut Kak Ema ni ikut lokasi. Dia urut memang best. Tak sakit. Dan badan memang rasa ringan dan sedap lepas dia tolakkan semua angin keluar badan. Especially angin dalam perut dan rahim.


Lepas ambik anak balik sekolah 6.30 petang, dan diorg pun dah siap ngaji kat rumah ustaz depan rumah, maka mama dan ayah pun keluar la untuk jumpe someone di Petaling jaya.


Kami shoot sebelum maghrib.
Sebab nak jaga masa yang dah ditetapkan.


Alhamdulillah. Sampai dah sini bersama bag Premium Beautiful.







Balik dari appointment, sambung buat revision membaca dengan Muhammad. Dan ending dia, tak sampai 10 minit wajib ada drama air mata. 

No comments:

Post a Comment