Thanks For Your Support

Thursday, March 8, 2012

after class ilmu

seronok sangat bila datang ke B32 batu caves ni. nak pulak datang dengan kawan-kawan dan adik kesayangan untuk sama-sama serap ilmu dan aura pemimpin-pemimpin B32 yang sangat success dalam business ni. sebab tu setiap kali rasa lemah nak tekulai layu saya akan pastikan diri saya WAJIB datang ke class B32. bukan apa, sedangkan CDM-CDM yang dah berjaya pun masih lagi datang tanpa jemu untuk menuntut ilmu nikan pula kita yang masih fresh dalam bidang perniagaan ni.

Alhamdulillah walau hujan lebat dan air naik sana sini tapi kami  semua dipermudahkan Allah untuk sampai jugak ke majlis ilmu menjana pendapatan ni. seronok bila tengok biz partner dan kawan-kawan lain bersungguh dlm menuntut ilmu yang boleh dijadikan jambatan hidup dunia akhirat. Insya'Allah.

hadir class ilmu tidak la wajib. tapi untuk berjaya WAJIB ada ILMU..!!!!

kata-kata ni saya akan pegang sampai bila-bila. 



with kak ieda
1st time datang ke class. terukir wajah gembira bila hajat untuk berjumpa CDM idola iaitu cdm hanis haizi dan CDM salha tercapai. sampai menitis air mata di buat nye. 

jom baca kisah permulaan kak ieda dalam business ni. boleh click link di bawah ni ye.





SIMAA and SYAZANA
dua orang bakal CDM yang sangat commited dengan class. bertuah sangat dipertemukan jodoh dengan simaa dan syazana ni. walau masing-masing agak sibuk dengan kerja hakiki sebagai account executive dan pensyarah merangkap ketua jabatan di uniKL tapi mereka tetap hadir kan diri ke majlis ilmu without fail.

caya la korang. bukan apa ilmu business ni tak kan sama dengan ilmu yang ada di buku business management yang kita pernah belajar dulu. kat class ni segala ilmu semua adalah hasil dari pengalaman CDM-CDM yang dah berjaya tu sendiri. tanpa ilmu kita sama saje dan takkan ke mana-mana. dengan ilmu jugak kita mampu membantu dan menambah nilai hidup orang lain.


so guys keep it up ya. love to see u setiap kali di B32. lagi kerap kita datang class dan berjumpa dengan leaders ni lagi cepat kita menuju tangga kejayaan.


CDM Kembar. 
kejayaan diorg dlm business ni menjadi sumber inspirasi.







1 comment: