Thanks For Your Support

Tuesday, March 27, 2012

premium beautiful : video clip paling best di vietnam!!!

wahhhhhh.........!!!!!!! memang giler best la video clip ni. credit to bakal CDM alfaath atas usaha menyiapkan clip video ni dgn cepat dan pantas...serius!!! ingat kan enjoy masa kat vietnam je, rupe nye balik vietnam pun lagi bertambah enjoy bile dapat tengok balik clip video ni..hehee..memang ketawa sengsorang bile tengok scene last skali yang kitorg pakai baju traditional vietnam tu.hahaaa...masing-masing dengan pose comel tersendiri. 


siapa sangka dalam business ni kita boleh close together with doctor, general manager, engineer, dan macam-macam jenis jawatan dan pekerjaan la yg kalau nak ikut kan dalam kerja hakiki kita mmg tak mungkin kita boleh akrab dan sehaluan macam ni. dat is the beauty about this beautiful journey ;)



The Story of A3 in Ho Chi Minh City, Vietnam (2012) from alfaath on Vimeo.



walau ada bagi u ols yang vietnam ni apa la sangat, but for us kenangan yang kitorg dapat sepanjang kat ho chi minh, vietnam ni tak mungkin dapat dilupakan. siap dengan 5 star treatment VIP package yang selama ni rasa mustahil untuk saya. tapi dengan business premium beautiful ni confirm impian makin lama makin jadi kenyataan. 


buzz me if u want to follow our steps


salleha
012-3609814







No comments:

Post a Comment