Thanks For Your Support

Monday, March 12, 2012

premium beautiful ~ Beautiful sunday

sekarang asal muncul hari minggu memang dah tak de kusut-kusut kepala mana nak pergi dan apa nak buat untuk penuhi aktiviti hujung minggu. coz now sejak berjinak-jinak dengan dunia perniagaan ni kehidupan memang berubah. dari segi masa paling ketara. tak de lagi masa lapang yang membosankan.

dan semalam je dari pagi sampai ke malam penuh dengan aktiviti bersama family, business dan clients..fuhhh..i like.alhamdulillah atas nikmat kesihatan dan kecergasan yang Allah masih kurniakan. sementara masih muda bertenaga ni akan saya gunakan sebaik mungkin apa yang ada untuk dapat lebih dari apa yang ada sekarang. sebab kan Allah suka hamba nye yang meminta-minta utk sesuatu yang lebih baik ;)


my danisha yg sangat comel. 



damia yg semakin suka dengan word "beautiful"


flying kiss from dd ;)


dia dah nak ke laut dah..biasa la perjalanan nak ke kuala selangor amik masa lebih kurang satu setengah jam from kl. so memang sempat la kalau nak tido.


dah sampai...tak sabar nak mamam nasi minyak org kuala selangor. 


then lepas kenyang isi perut dengan dua pinggan nasi minyak terus pecut ke women institute management kat taman tun dr ismail. sampai-sampai bakal CDM adibah selaku emcee memulakan exclusive business meeting ni.

lepas tu CDM raz bagi penerangan tentang persiapan untuk 5star F.O.C package melancong ke vietnam buat qualifiers yang akan berlepas ahad ni 18/3/2012..huhhh....satu apa barang saya tak prepare lagi. kecuali passport.


sharing from my great mentor CDM Hanis Haizi ...Always upgrade urself emotionally, physically, economically. And remember, theres a difference between those who are smart n those who are intelligent!


cdm hanis makin slim sekarang.weeeee... ;D


Next....


my successful leader and mentor sharing knowledge of this business via the internet. 


after exclusive business meeting bawa damia n danisha makan kat murni discovery aman suria pulak
jenuh jugak cari jalan ke sini coz yang biasa kami pergi murni ss2 dgn murni cafe, kepong..but thanks tu hada (my premium beautiful client) yang bagi direction untuk sampai ke sini..hahaa..ada GPS tapi tak reti nak guna coz tak tau nama jalan. yang ada pun dlm gps murni ss2..kitorg tak mau g sana coz nak try murni aman suria pulak. so tanye hada juga senang n terus jumpa jalan. thanksss hada ;)


3 buluh perindu. hahahaa.


restoren murni aman suria ni ada dua tingkat. kitorg dok kat tingkat atas coz tak ramai orang. so senang damia n danisha nak berlari-lari kat sini. bila diorg dapat berlari dengan puas so senang la mama ngan ayah nak makan dengan tenang jugak.


"mama kakak nak order nasi yang sedap ngan pedas..tapi sebelum tu cepat amik gambar kakak" heheheee..damia memang clever. ;)


hehee..danisha tengok kakak pose dia pun nak jugak tiru gaya yang sama tapi agak keras sket..clever girl jugak ni ;)


okay time to eat.


chicken chop special.
1st time try setelah beberapa kali jadi pengunjung tetap murni discovery ni. tapi for me chic chop dia tak berapa kena dengan tekak la. but sos dia sedap.


haaaa!!! yang ni memang sedappp!!! nasi goreng seafood. kalau pergi sini wajib try ok.


dalam banyak2 makanan danisha makan keropok je. makin kurang selera makan dah anak mama sorang ni.


sebelum balik ternampak sorang staff murni discovery ni tengah solat maghrib. tabik spring la dengan mamat  ni coz walau sesibuk mana tugas dia memberi service pada pelanggan tapi dalam masa yang sama mampu tunaikan kewajiban sebagai seorang muslim. dalam masa yang sama boleh pulak damia tanye "mama, orang india tu sembahyang macam kakak la mama boleh ke?" huhuuu..budak tengah membesar mcm damia n danisha memang akan keliru dan suke terus tanye kalau ada sesuatu yang diorg tak clear. mungkin dia ingatkan hanya orang melayu je yang islam dalam dunia ni. so mama explainkan pada damia "tak pe, tak kisah la dia india ke, cina ke, orang putih ke..asalkan dia islam dia wajib sembahyang so kakak balik ni jom sembahyang ye"

ok kalau nak try pergi murni ni selain ss murni pj tu boleh la base on this address ye

Murni Discovery
Jalan PJU 1/3B
Sunway Mas Commercial Centre
Petaling Jaya, Selangor
GPS Coordinates: N3 07.130 E101 35.967



ni yang kat pj ss2










1 comment: