Thanks For Your Support

Monday, April 16, 2012

New Outlet at Ayer Keroh, Malacca





Alhamdulillah…Praise to Allah…kali ni sekali lagi berpeluang melebarkan sayap ke selatan tanah air. Walau pun ke melaka tanpa sayap tapi alhamdulillah selamat jugak sampai ke ayer keroh lepas sejam setengah perjalanan dengan cik puan scha osman


Giler laju dia bawa. almost 150km/sejam tapi terasa macam 80km/sejam je bila dok dalam kete scha tu…harap2 tak kena la speed trap..hahaa..kalau tak, kena potong la bonus bulan depan.. ;)







Alhamdulillah...ni la dia usahawan baru premium beautiful group kami. walau dah ada business souvenir sendiri dan dah ada petrol station family sendiri tapi still nak buat business lain yang boleh bagi jaminan keselesaan masa depan.

Korang bayangkan kenapa org yang dah bertahun ada business sendiri still nak kembangkan business diorg? Dan kenapa org yang apa asset pun tak complete lagi sentiasa rasa selesa dengan apa yang dia miliki sekarang? 


Ni bukan bermakna org yang dah ada business sendiri ni tak reti bersyukur dengan apa yang ada..TAPI ni lah antara orang-orang yang bijak merancang untuk persediaan masa depan mereka dan ni juga adalah sebab diorg rasa sangattttttttttt bersyukur coz Allah masih kurniakan hidup yang selesa dan fizikal yang sempurna untuk bertindak sekarang. Sebab susah senang hidup kita sukar diramalkan. Ianya bergantung pada doa dan usaha kita sendiri. bila ada usaha berterusan insya'allah izin Allah pasti menyusul. Tak complete hidup kalau hanya ada doa sahaja tapi usaha zero. Sebab Allah tak kan merubah nasib seseorang melainkan hambaNya sendiri yang berusaha untuk merubah nasib mereka...tiada istilah LUCK dalam hidup ni. tiada istilah dah nasib badan. semua nya adalah atas usaha diri kita dan kesungguhan doa kita pada DIA.




internet yang menemukan mereka.
so don't underestimate the power of internet okies ;)



lunch time ...walau tak puas lagi nak borak-borak dengan business partner baru. lunch kat mcd ayer keroh je sebab tak reti nak cari makan kat area pelancongan ni. kang jalan sana sini sesat plak...dah la GPS pun tak brapa reti nak setting..hahaa..apa daaaa.



pelumba GT Japan yang kelaparan...kasi dia makan dulu before gerak balik ke KL

okay la tak mo cite panjang lebar kat sini.
kalau korang yang dah ada minat nak follow usaha kitorg dalam kembangkan business internet ni cepat2 la set appointment ye. 

salleha
012-3609814





_________________________________________________________________________

dari melaka ke sungai buloh pulak...waduh2 non stop rezeki nak datang...yang ni rezeki dalam bentuk makannnnnnn..hahaaa..makan memang my favret la skarang. no more hard diet..semua boleh bedal je asalkan halal. tok ayah dd jemput untuk majlis tahlil arwah2 yang telah kembali ke rahmahtullah. bukan apa, actually majlis tahlil ni pun bertujuan untuk mengeratkan silatur rahim sesama adik beradik, saudara mara dan jiran tetangga. skarang ni kalau tak de kenduri kendara memang payah nak jumpe coz masing-masing ada urusan yg perlu diselesaikan. so majlis macam ni sentiasa jadi alternatif untuk pertemuan kita bersilatur rahim. thanks Tok ayah and famili atas jemputan dan menu yang sedap-sedap! ;)


heheee...irah, damia n danisha sibuk nak dok depan tok ayah.


before balik tok ayah nak brief tentang majlis kawin 4 orang ahli keluarga kami yang bakal diadakan dalam waktu terdekat ni...fengsannnnnn...berderettttt majlis kahwin babe! ;)


boleh tak danisha ni slalu cakap yg "mama adik boboboi" hahahaaa...sudahhhh...ya Allah..mmg perlu dibenteras ni.


antara orang kuat majlis


bakal pengantin


pun bakal jugak...ni bakal pengantin yg terawal skali untuk tahun 2012 ni. alhamdulillah..


bakal pengantin seterusnye...relax anis jangan cuak...suh kahwin je pun...heheee..

gambar di cilox dari album facebook mereka...hahahaha
bakal pengantin bulan may...


sesi ajar pakai shawl..korang nak belajar tak??? ha...set appointment ye...i ajar foc je ;)


dua-dua berdarah manis..tapi sib baik semut tak hurung.


jom balikkk!!!
yang damia tu kalau dah jumpe anjang simaa dia mmg melekat je la dalam kete tweety tu


singgah SSF Bandar Sri Damansara jap..cari barang kawin.


nasib zaman sy dah lama berlalu. so kitorg cari bantal tido je la.


tak boleh mama nak posing sorang2..damia n danisha mesti nak menyibuk sama.


ni la dia keadaan anak-anak kalau ditinggalkan dengan ayah...hahahaa..boleh eik gi kenduri org pakai baju yg ala-ala baju tido ni..hahahaa..tak pe la...syukur jugak dapat suami yang caring n loving..alhamdulillah.


survey barang umah. mama kan kuat berangan, so berangan la nak umah kaca-kaca macam mcm ni..hmmm tp confirm kena tunggu dd besar. kalau tau...abisssss...berderaiiii air mata! hahaa.


along n chu ina...bertuah ada chu mcm ni. Sentiasa sedia membantu ;)


simaa yg suke kan hantaran yg simple. untung laki ko.











No comments:

Post a Comment