Thanks For Your Support

Wednesday, April 18, 2012

premium beautiful : just sharing

Ada yang tertanye kan macam mana kitorg buat business ni???
actually just share je ngan orang sekeliling tentang premium beautiful yg sangat magic ni. sebab memang betul, ramai yang dah tau tentang premium beautiful corset ni. Tapi tau tak korang ramai jugak yang tak tau langsung apa tu premium beautiful. dan lagi teruk pulak ada yang dah tau tapi tak nak amik tau apa benefits yang pb boleh bagi kat tubuh badan manusia especially yang ada assets keperempuanan atas dan bawah tu.

so kitorang yang dah tau kelebihan premium beautiful yang superbrand ni akan rasa serba salah la kalau tak share dengan orang lain. bukan apa baju dalam seumur hidup. nak pulak baju dalam yang boleh bagi badan sihat, cegas, cantik dan berkeyakinan. hanya pengguna tegar je yang akan faham betapa enjoy nye pakai pb ni. yang tegar letak pb dalam gobok tu memang tak berapa nak faham la apesal kitorg addicted sangat dengan premium beautiful ni kan ;)


my lil sis simaa roslan.
after seminar marketing power di wisma MCA sempat lagi share tentang benefits pb ni. Alhamdulillah dapat dah bantu orang yang dari tak berapa tau tentang kelebihan pakai pb n now terus jadi tertarik dan mula nampak betapa perlu nya pb ni tersarung pada badan.




share je.
yang penting kita dah sampai kan mesej kesedaran. prevent is better than cure kan. so, prevent la sementara tengah ada ni. nauzubillah...kalau esok lusa dah hilang sebelah atau hilang separuh aset kewanitaan kita, tak de siapa yang mampu selamat kan lagi dah. at least kalau terjadi pun kita boleh berpuas hati sebab usaha untuk menjaga n pelihara asset paling berharga kita atas bawah tu dah kita lakukan. kannnnnn ;)


nak tau details lagi tentang premium beautiful ni boleh je contact us

salleha roslan
012-3609814


or boleh je contact

simaa roslan
012-6374069



No comments:

Post a Comment