Thanks For Your Support

Friday, April 20, 2012

premium beautiful : New outlet at Utara

Kalau sebelum ni ke Melaka dengan GT Gurl scha osman, kali ni saya ke utara pulak dengan zurin dan nas khalid.


lagi best kali ni sebab danisha dan mr. hubby follow skali...terharu rasa sebab en hubby saya sanggup amik cuti tanpa gaji semata-mata nak teman kan saya untuk ke tanjung malim je pun...nampak sgt dia makin sayang kat wife dia yg makin beautiful dengan premium beautiful ni ha. ;)



nas and zurin



sementara nak tunggu sampai ke destinasi jom baca apa yang patut. kalau dulu suke baca buku gossip but now zaman tu dah berlalu...saya perlukan buku ilmu yang baru ;)



ok alhamulillah dah selamat sampai dalam masa tak sampai satu jam pun. destinasi pertama yang kitorg tuju ni la dia "yik mun pau tg malim"



baik sangat danisha ni. cool je..tak kacau mama pun sepanjang dalam kereta dan abis selesai semua nye.



tunggu order. perut dah berbunyi coz dari pagi tak makan. 



antara menu kat yik mun restaurant ni. 



dengar macam nama cina kan...but ada je logo halal Malaysia kan. so makan je..bismillah. Sedappppp beb!!! mula-mula order dua je pastu tu minta tambah lagi pulak sbb mmg super duper yummmmyyyy..u  shud try ya ;) 





tempat wajib singgah kalau ke tanjung malim. 



tak terkata dia punye sedappp tu ;D



Ngappppp!



danisha pun suka...tapiiiiii
boleh plak mama lupa tapau balik untuk kakak...cian kakak...x pe la nanti kite g lagi ye.



my team. we work in group. tu yang special nye. dengan sokongan satu sama lain perkara sukar insya'allah dapat dipermudahkan.



yang ni pun boleh tahan delicious nye ;) 





 dah puas ngappp baru la jumpe new business partner sorang ni. perkenalkan zamzuhaida yusup. Zam ni cikgu sekolah menegah di batu gajah. tanpa amik masa yang lama terus nak buat business lepas rasa best nye pakai pb. dah alang-alang pakai kan zam better buat je la business kan.






insya'allah bila sedia untuk di bimbing dan rela kan diri untuk di canai oleh pemimpin confirm segala impian akan tercapai.






dah nak balik dah. macam biasa la, tak damia, danisha mesti tak puas hati kalau tak abis kan battery ipad mama.




with my Crown Diamond Manager ;)
love u bebeh. 



tido dah...penat main angry bird!



So yang berada di utara tanah air boleh la jangan malu jangan segan untuk contact zamzuhaida ye. nak pakai premium beautiful call je zam and kalau nak tau tentang macam mana nak dapat almost 5k macam zam untuk bulan pertama berbisnez pun boleh jugak contact zam ye. insya'allah dengan bimbingan yang betul u ols jugak boleh dapat apa yang kami dah dapat.


Zam

0193973953



salleha

012-3609814








No comments:

Post a Comment