Thanks For Your Support

Friday, June 8, 2012

Diamond exclusive meeting with CDM Hanis Haizi dan CDM Salha Zain

Selasa 5 Jun 2012 jam 8.00 malam bertempat di Taman Tun Dr Ismail telah diadakan exclusive business meeting untuk Diamonds GREEN LEADERS GROUP di bawah pimpinan CDM hanis haizi dan CDM salhazain.

Bayangkan betapa bertuah nya kami berada di bawah pimpinan pemimpin yang betul, pemimpin yang sentiasa bersungguh nak bantu gilap potensi diamonds mereka. asalkan kita rela di bimbing dan sentiasa ada rasa nak upgrade diri confirm Mentor-mentor hebat ni akan sentiasa main kan peranan mereka untuk bantu kita capaikan impian dan matlamat.

syukur tak terhingga bila sampai ke tahap ni masih ada leader yang sentiasa tarik tangan supaya tak terkapai-kapai lemas ke lautan dalam. nak berjaya kita perlu sentiasa belajar dengan mereka yang terbukti berjaya. so nak income besar kena la berguru dengan mentor yang dah terbukti hasilkan income besar dalam bidang tersebut.

Diamonds of Green Leaders Group



our great Mentor CDM Hanis Haizi Dan CDM Salha



CDM Hanis sepenuh hati berkongsi ilmu dan strategi untuk pastikan kejayaan kami.


bayangkan di usia 28 tahun dah mampu transform diri untuk jadi yang lebih baik. CDM Hanis memang idola terbaik untuk kami success dalam bidang yang sama.


asalkan diri rela di bimbing confirm mentor kaya dan berjaya ni akan tunjuk kan cara. aura dan semangat CDM Salha memang mudah meresap dalam diri setiap orang yang di bimbing nye. Ya Allah kami sangat bertuah di temukan dengan pemimpin yang tak pernah putus asa dalam membimbing kami ke arah kejayaan. 


she's my idol. CDM salhazain


every single step yang ditunjuk kan dua mentor ni just follow je. sebab tips untuk success dalam business ni sangat mudah

ILMU + BERTINDAK + RUJUK = CONFIRM SUCCESS

tercicir satu dari resipi di atas confirm tercicir jugak la hasil nye.


with rajiah razak. my side line aka my great competitor in business.


woot woottt...kak lily yang sangat buatkan semua pun ter inspire..CFO one of the huge company pun take an opportunity untuk dapatkan lebih masa dengan family and in the same time boleh je generate income puluh-puluh ribu. 30-40k ada la dalam tangan every month. 


ni semua biz parner kak lily...semua pun dari golongan proffesional...General Manager, Executive Manger semua ada...walau kami dari latar belakang yang berbeza tapi business menyatukan kami dalam mencapai matlamat.

with intan dan nur. intan ni ex-engineer petronas dan nur is lecturer. walau masih sibuk dengan kerja hakiki tapi bayangkan still boleh commit dengan business. sebab kita ada 24 jam sehari. dalam 24jam tu kita yang tentukan masa dan bukan nye masa yang tentukan perjalan hidup kita.


so be in the right business and be in the best group



for those yang tercari-cari additional income tu boleh lah cepat-cepat contact sal untuk sal explain kan macam mana u ols boleh dapat kan income tambahan.bulan-bulan confirm 4-5 figures.

salleha roslan
0111-631 1641
012-3609814





No comments:

Post a Comment