Thanks For Your Support

Saturday, July 21, 2012

Ahlan Wasahlan Ya Ramadhan

Ahlan Wasahlan Ya Ramadhan 

beberapa hari sebelum kedatangan ramadhan al mubarak, kami di pejabat telah ada kan majlis makan-makan @ potluck untuk sama-sama memeriahkan lagi sambutan ramadhan. Kali ni dua kali potluck di adakan di ofis...huhuu...semua nye kaki makan kan so a few days before puasa diorg nak makan puas-puas la konon nye...apa? hingat semua yang kita makan banyak-banyak tu akan bertahan sampai abis puasa ke...heheheee...actually potluck ni lebih kepada mengeratkan silaturahim sesama rakan sekerja...ye la, asal potluck je masing-masing dah ada tugasan untuk bawa menu masing-masing...saya macam biasa la... WADAIKIPENG  mak mertua yang jadi menu untuk potluck before ramadhan kali ni ;)


1st potluck. yang ni time lunch hour...banyak nye menu sedap-sedap. rasa macam kembang je badan sebab makan banyak sangat...nasi hujan panas, kek, kuih muih, pencuci mulut pelbagai color dan rasa..phewwww...semua memang superb...and for me, wajib try semua menu sebab now bab makan bukan masalah no 1 dalam diri...Thanks premium beautiful ;)


Ni lagi best, potluck kali kedua....selang dua hari dari potluck before ramadhan yang pertama...kali ni buat pagi-pagi buta sebelum mula waktu kerja...nampak jam kat belakang tu pukul brapa??? huhuu..waktu kerja kitorg mula kul 9 pagi so 8.15 masing-masing dah terpacak depan pintu ofis untuk isi perut semua-muatnye sebab esok dah nak puasaaaa... ;)


Yang best nye environment ofis ni adalah walau kami dari pelbagai etnik dan budaya, tapi semua saling bekerja-sama bila meraikan apa jua jenis perayaan dan sambutan. Paling best sikap saling hormat menghormati antara satu sama lain tetap ada tanpa mengira pangkat dan warna kulit... ;)




No comments:

Post a Comment