Thanks For Your Support

Sunday, July 22, 2012

Ramadhan is back!

Ahlan wasahlan ya Ramadhan

Alhamdulillah bertemu lagi di ramadhan tahun 2012. syukur tak terhingga atas segala nikmat yang telah dikurniakan dari Ilahi...Nikmat islam, nikmat kesihatan, nikmat perolehi suami dan anak-anak yang solehah, nikmat memiliki keluarga penyayang dan alhamdulillah atas segala nikmat yang diberikan....syukur!

with my pretty princess damia and danisha di malam pertama ramadhan...solat maghrib sama-sama ;)


okiess...bubye iblis dan syaitan...tenang je rasa bila sampai bulan ramadhan ni..best nye lah kan kalau antu setan ni selalu je berikat...Ye lah, tak de lah sy damia n danisha takut2 nak naik umah tu untuk amik baju ke hape ke..teheheee...kalau selain dari bulan ramadhan confirm en abg sayang yang selalu kena teman kalau kitorg nak amik something kat atas...hahahahaaa....Tapi awas! nafsu tetap ada. jadi banyak kan amalan di bulan yang mulia ni untuk dekatkan diri dan kuatkan benteng keimanan kita pada ilahi. Tengah antu setan ni berikat la lagi senang keje kita nak jadi sesorang yang lebih baik. jom baiki kelemahan diri sebaik mungkin...banyak kan solat sunat, mengaji dan berzikir. Insya'allah confirm hati setenang-tenang nye ;)


so jom hapuskan dendam, bersihkan hati dan luruskan niat. semoga ramadhan tahun 2012 ni lebih diberkati oleh Allah S.W.T.

No comments:

Post a Comment