Thanks For Your Support

Wednesday, July 4, 2012

Premium Beautiful : Pasaran luas


Pasaran Premium Beautiful sangat luas.

Ada orang takut untuk buat business pb ni sebab dia kata "ramai sangat yang dah buat business ni…so macam mana nak jual…????"
yup memang ramai...and u know why???

1st of all… sebab pasaran luas!
Berapa juta penduduk kat Malaysia ni dan berapa juta pulak penduduk dunia ni??? Selagi ada perempuan, selagi ada breast…selagi tu permintaan terhadap premium beautiful takkan pernah putus. Sebab kita jalankan business online. Kita market our products through internet that is blog and facebook. Dan testimony pulak semua nye dikalangan orang-orang yang berpuas hati dengan keberkesanan premium beautiful. yang kurang puas hati tu cuba tanye diorg balik pakai pb hari-hari ke? ke almari yang pakai hari-hari? ;)

Nak pulak quality premium beautiful setanding harga...pernah tak uols jumpa any innerwear yang one stop center like this magical corset? Sihat, cantik, kurus, berseri, berkeyakinan semua dapat. And pernah tak jumpa any baju dalam yang sediakan khidmat baik pulih percuma seumur hidup? Confirm tak de kan

And y u should worry about this? Sebab boleh dikatakan semua dari kami yang memulakan business pb ni start with zero knowledge and skills. Tapi sebab keinginan untuk mencapai impian dan kejayaan we willing to learn untuk dapat kan ilmu sehingga pakar dalam memberi kesan serta merta pada tubuh badan wanita mahupun lelaki.

Teringat kata Dr Azizan Osman DAO tiap kali ke seminar dia, dia akan kata “kita berdosa kalau tak share ilmu tentang kebaikan yang kita tau tu pada orang lain?”..heheheee… padahal kita dah tau antara kesan kebaikan pb ni adalah anti kanser. Statistic dunia tentang breast cancer ni menunjukkan yang dari setiap tiga minit, satu wanita didiagnos BARAH! Dari 11 minit pulak, seminit mati disebabkan BARAH! So kita yang dah tau antara kebaikan pb ni adalah baik untuk mencegah barah kenapa tak amik peluang untuk share dengan orang lain?

Ok tu baru sikit je saya tekankan kenapa kita tak perlu risau untuk mula buat business dengan product kecantikan dan kesihatan PREMIUM BEAUTIFUL ni. kalau nak ikutkan banyak sangat kelebihan pb ni. uols boleh  refer sini ;) 

Jadi, berapa ramai pun orang kat muka bumi ni yang buat business yang sama, kita just fikir yang rezeki Allah tu luas. Jadi jangan takut untuk mulakan langkah kecil untuk mencapai kejayaan dan hasil yang sangat besar.

No comments:

Post a Comment