Thanks For Your Support

Wednesday, May 15, 2013

Berurut selepas bersalin

Berurut lepas bersalin memang dah jadi adat orang melayu dari zaman dulu kala...berurut ni tujuan dia untuk memulihkan urat-urat peranakan kita yang kembang akibat proses melahirkan bayi dan mengembalikan kedudukan asal peranakan kita yang mudah beralih arah lepas bersalin.

Sal masuk hari ke 32 baru dapat berurut...sebab nye tak tau nak cari tukang urut kat2 area saujana utama ni...tetiba teringat pulak kak mas damansara...sal memang selesa dengan kak mas ni, bukan takat boleh urut biasa je service yang ada tapi siap boleh urut untuk orang lepas bersalin sekali... korang jangan tak percaya pulak bila tengok tukang urut yang vouge macam kak mas ni...sambil urut, buat facial treatment n hair treatment client pun kak mas sempat lagi tepek mask ramuan buatan sendiri kat muka dia...patut la awet muda sebab kak mas ni nampak muda 10 tahun dari usia sebenar dia... opssss... bukan muda sebab susuk or botox okay...tapi sebab kak mas rajin jaga kesihatan dia dari muda.

Berurut, ber facial dan ber hair treatment dengan kak mas memang tiptop...service dia terbaik...sal dari dua tahun lepas suka dengan service kak mas ni...sempoi tapi hasil dia superb... uol kalau tercari-cari tukang urut lepas bersalin, boleh la contact sal ye untuk dapatkan no fon kak mas ni. Kak mas ni antara orang berurut lepas bersalin yang boleh datang rumah uol tanpa perlu berambik dan berhantar coz kak mas boleh drive ke lokasi anda.



Salleha roslan
011-1631 1641


No comments:

Post a Comment