Thanks For Your Support

Monday, July 1, 2013

Promosi harga runtuh Premium Beautiful

Set bersalin terbaik!!!






Ini lah dia kesan dari menjadi pengguna tegar premium beautiful.
Badan cantik, kemas semulajadi tanpa ubat, senaman berat dan pembedahan sedut lemak. 


 Walau hamil 7 bulan dan tak lagi memakai premium beautiful corset di badan, tapi bentuk badan tetap mengikut bentuk corset yang sangat tak berisiko seperti premium beautiful ni. 


Waktu ni pulak hamil hampir 9 bulan.
Tetap berkeyakinan dan cergas bertenaga walau kandungan semakin berat dan sarat. 





 Ni gambar waktu menunggu hari. 
Nampak perut macam kecik je kan. tapi hakikat nye berat badan sal dari 48kg sebelum hamil, naik sehingga 66kg di waktu akhir trimester kehamilan.

Bayangkan........!!!
hampir 20 kilo berat badan boleh naik sewaktu kita hamil...!!! Agak ngeri jugak la bila difikirkan...sebab bukan apa, nak turun kan balik berat badan berlebihan  nanti mesti 'bercinta' punya.

Tapi bertuah sangat sebab sal dah diperkenalkan dengan set bersalin PREMIUM BEAUTIFUL CORSET. Just pakai je kat badan, dan hasil nye uol tengok lah sendiri. Tak perlu masa yang panjang untuk susut kan berat badan berlebihan dan tak perlu stress untuk tahan lapar dan catu nasi kita sepanjang malam.



 6 hari dalam pantang. 
keluar check up baby danish untuk check jaundice.
kalau dulu lah kan, waktu 6 hari ke hospital ni, pernah ada sorang aunty tu tegur sal " awak dah berapa bulan???"

erkkk???!!! 
sentap tak bila orang tanya soalan macam tu. padahal baru je lepas bersalin dan baby pun ada je dalam stroller tapi alih-alih boleh pulak aunty tu tanya soalan keramat macam tu kan. Nampak bebeno badan lari alignment :')


Sebelum sejarah soalan keramat tu berulang, better lah gunakan sepenuh nye kelebihan yang ada pada premium beautiful ni untuk dapatkan balik alignment dan structure badan yang mantop!



Dan ni lah hasil nye.
kembali langsing walau anak dah tiga orang.






Hari pertama bersalin memang agak murung sikit bila kenangkan perut masih macam orang yang sarat mengandung lagi. sampai damia n danisha datang hospital diorg boleh tanye "perut mama ada baby lagi ke???"

So nak tak nak, sal rajin kan diri jugak untuk pakai waist nipper premium beautiful dulu. Target nak sangat susut kan perut. Tak nak dah jadi macam dulu bilamana perlu amik masa setahun untuk kempis kan perut yang menggeleber dan penuh stretchmark.

Alhamdulillah dalam masa 15 hari dah nampak kesan ketara hasil konsisten pakai premium beautiful.

Cuba click link ni untuk uol faham kan antara kesan lain kenapa premium beautiful sesuai sangat jadi set bersalin pilihan kaun hawa:



 Sekarang sal adalah ibu kepada tiga orang cahaya mata. Alhamdulillah bila mana pb menjadi antara penyumbang dalam merealisasikan impian sal untuk slim tanpa risiko dan sihat ceria.






Suami nak bawa keluar jalan-jalan selalu pun tak de hal dah. 
Maybe sebab selesa kot bila isteri tetap menjaga kecantikan dan kesihatan macam waktu bercintan cintun dulu ;)  


Ni sal yang the lastest lepas hampir 3 bulan jadi mama anak tiga.



Terima kasih sudi luangkan masa baca blog entry sal ni ye. 
Saranan sal, buat uol yang pernah ada pb tu teruskan lah pakai dan jangan lah simpan dalam almari. Bawa keluar balik set uol tu dan sarungkan balik. Kalau agak menderita sebab senak dan sesak nafas, tu tanda nye uol perlu kan size set pb yang baru. Jangan seksa kan diri untuk pakai set pb yang senak dan menyeksa jiwa raga ye sebab premium beautiful memang direka istimewa bukan untuk di pakai ketat-ketat sampai korang rasa nak pengsan.

Yang tercari-cari set bersalin untuk di pakai dalam pantang mahupun selepas pantang, boleh cepat-cepat contact sal untuk dapatkan pb uol dengan harga yang murah dari biasa. Yang nak kahwin tu pun apa salah nye pakai pb dari skarang. Biar kecantikan dan kesihatan kita terjaga dari awal.


Harga istimewa premium beautiful.
Luar biasa dari biasa!!!


Salleha Roslan
011-1631 1641 (whatsapp)

No comments:

Post a Comment