Thanks For Your Support

Monday, July 8, 2013

Top leaders circle : GC14


Berdebar rasa bila dapat invitation untuk duduk semeja dengan jutawan yang sangat kami kagumi dalam business network marketing ni CDM Azlan Deraman bagi project terbaru top leaders circle GC 14 yang baru je dilancarkan.



Appoinment dengan abang lan dalam kul 10 tapi sal sampai sini awal sangat sebab tak sabar 1st time terpilih untuk dapat ilmu dan strategy secara direct dari usahawan jutawan CDM abang lan.

Sampai-sampai je nampak dah Audi R8 abang lan ni tersergam indah park kat area NZ ni. so amik aura la dengan parking kereta berdepan dengan kete abang lan. Parking depan kete abang lan pun boleh buat kita rasa lagi membara nak usaha bersungguh-sunguh untuk capai impian.


Sepanjang abang lan (baju biru) berkongsi strategy dan pengalaman beliau dalam proses untuk sampai ke tahap jutawan ni, sal rasa macam dah kena kancing gigi je sebab geram sangat bila fikir kan yang kalau lah dia boleh dapat apa yang dia impikan kenapa aku tak boleh. Aku pun ada kelebihan yang Allah beri.Jadi mesi gunakan sepenuh nye kelebihan tu untuk aku terus maju mencapai impian. 

Rasa bertuah sangat bila lepas dua bulan tempoh lepas bersalin ni, alih-alih kak salha dan abang alfaath panggil sal untuk duduk semeja dengan CDM abang lan yang tersangat lah banyak idea bernas yang beliau kongsi kan.

Thank u mentor ku CDM Salha zain dan CDM Al-faath kerana masih pegang erat tangan sal dan anak-anak business TLC yang lain.


GC 14
Gold Coast dalam genggaman...Aamiin.




Jika nak berjaya perlu ada 5 faktor:

1. Perlu ada Model - Pilih syarikat / kedai/ konsep kedai
- Perlu juga ada MENTOR ( Agar anda dibimbing untuk berjaya )

2. Perlu ada Ilmu - perlu datang ke kelas untuk mengetahui produk, strategi, plan kewangan pemasaran etc.

3. Perlu ada Sistem - untuk berjaya kena ikut mentor yang dah berjaya , ikut sistem yang mereka sediakan. 

4. Perlu berTindak - Kita kebanyakkannya takde kuasa untuk bertindak cepat. Jangan menangguhkan atau berlengah dalam membuat tindakan untuk memulakan langkah berniaga kerana ni akan menangguhkan anda untuk berjaya dengan cepat. Jangan lepaskan peluang yang ada!

5. Perlu tanam Impian - IMPIAN memang perlu ada...
 kerana tanpa impian anda tak akan bergerak ke arah impian.
 kerana impian yang di tanam dalam akal kitalah kita sekarang sudah ada motor, kereta, rumah, isteri, suami, anak dan sebagai nye.
 Tapi masih belum Jutawan. Maka sekarang, kena tanam impian nak dapat duit RM20K, RM50K,RM100K sebulan, nak pakai kereta mewah, rumah mewah, bawa keluarga ke tanah suci mekah, saving, dan lain-lain lagi.



Let's CHANGE for a BETTER FUTURE
salleha roslan
011-1631 1641




No comments:

Post a Comment