Thanks For Your Support

Thursday, November 28, 2013

Bbplus collagen sesedap blackurent

Bbplus collagen sesedap blackurent...ibu suka anak-anak pun nak menyelit minum sama...huhuu sometime siap gaduh-gaduh manja lagi bila sal tengah sesedap minum bbplus berperisa anggur roselle ni damia danisha pun sibuk nak la nak minum sama bbplus ni...diorang siap kata "kakak dengan adik pun nak kulit cantik sama" hahaa...punye la diorg pun teruja bila kulit mama diorang yang penuh jerawat dulu ni kembali normal. 

Uol tak perlu ragu-ragu dengan hasil bbplus collagen ni kerana majoriti yang amalkan bbplus collagen secara istiqomah atau bahasa yang mudah difahami jangan skip minum jus sesedap anggur ni memang akan dapat result yang positif selepas 3-7 hari (untuk tona kulit sekata dan lebih lembab) dan 2-3 bulan untuk nampak kesan parut jerawat makin pudar dan jerawat yang suka berumahtangga kat muka uol selama ni akan naik segan nak jadikan kulit muka dan badan sebagai tempat penginapan mereka.

Alhamdulillah bila ada yang fikir sal adalah student 'U' lah sangat and kalau mana-mana chinese yang baru 1st time jumpa sal and nampak sal dukung baby danish then diorang akan ingat sal ibu anak satu yang baru lepas bersalin...but when i told themyang i have three kids already terus diorang terkujat and tanye u jaga badan macam mana??? I tak jaga badan punye thats y i pakai premium beautiful coz biar premium beautiful yang buat kerja jaga badan i...and i consume bbplus collagen ;)

Kat sini memang betul la yang biji anggur boleh membantu untuk bagi kesan awet muda pada kita...dalam bbplus collagen ni terdapat ekstrak biji anggur dimana ianye baik untuk memperbaharui sel kulit kita dari dalam.


Damia n danisha pun antara penggemar bbplus collagen. Diorang yang selalu ingatkan mama diorang yang dah cecah three series ni untuk minum bbplus collagen sebelum tido atau waktu bangun pagi.


Ni baby gebu sal. 
Dari usia dia 4 bulan dalam kandungan lagi sal dah mula minum bbplus collagen ni. Alhamdulillah kesan bbplus sampai jugak kat baby danish bila kulit dia dari lahir tak de masalah kulit sensitif.


Lagi pun orang sekeliling selalu peaan 'makan buah masa ngandung...nanti kulit baby cantik!' Huhhh nak makan buah ye??? Huhuu naik kering segala buah yang sal beli masa awal pregnant dulu sebab tak termakan buah-buah yang ada  tu selalu.

So bila minum bbplus ni, ianye pun sangat membantu untuk bagi kesan kulit yang cantik dah sihat sebab bbplus pun kaya dengan vitamin c yang memang terbukti baik untuk kulit.


Uol teringin nak cuba bbplus???
Untuk ibu yang tak lalu makan tu mesti cuba bbplus collagen ni untuk tambahlan tenaga badan supaya tak la lembik sepanjang hari.


Salleha roslan


Agent sah kami :

Agent bbplus collagen / agent sabun merine essence yang sah:

Maryam
Sri petaling

Nolly 
Seri kembangan

Aida wahida
Setia alam

Jufairah
Cyberjaya

Hasikin
Keramat

Zazalina
Keramah/Ampang

Farhana
Kepong/KL/ selangor/temerloh

Simaa Roslan
Johor Bharu
012-6374069

Ieda Rani
Ampang/cheras/Terengganu
013-6191955

Dyna
Melaka

Tengku farhana
Kuala kangsar / kelantan

Myra
Selayang

Mardhiyah
Kedah / bangi

Fatimah
Johor bharu

Zura kamis
Johor

Afiqah
Negeri sembilan

Leeza
Sarawak / perak / pahang

Ainy
Pahang / temerloh

Nuzul
Kuantan

Ikha
Penang

Najwa
Perlis

Has
Sabah / klang / sepang

Liyana Tahar
Terengganu
019-9770271

Aqilah
Terengganu /KL
017-5691754

No comments:

Post a Comment