Thanks For Your Support

Wednesday, November 27, 2013

Top leaders circle : Free coaching

Best kan bila kita nak belajar, akan sentiasa ada orang kat sebelah yang akan mengajar. Orang tersebut merupakan MENTOR sebagai arah penunjuk pada jalan kejayaan. Mentor ni tugas dia lebih kepada memberi idea dan bukan nye 100% buatkan untuk kita. Yang nak menentukan kejayaan kita adalah diri kita sendiri sebab kalau mentor bersungguh nak tunjukkan jalan hasil dari pengalaman mereka, tapi kita yang buat acuh tak acuh, bila gagal dalam sesuatu tindakan sila letak jari kat batang hidung sendiri dulu supaya muhasabah diri sendiri kenapa kita masih di tempat yang sama!

Buat business kalau tak ada mentor, in shaa Allah kita sukar nak berjaya kerana melalui tunjuk ajar mentor yang dah melalui dahulu semak samun perjalanan dan selok belok business maka, jalan kita ke arah kejayaan jadi semakin singkat. I love top leaders circle sebab free training and free coaching sentiasa diberikan. Nak pulak bila mentor nampak yang kita ni bersungguh-sungguh nak capai impian dan matlamat melalui jalan business yang dah ada depan mata.

Mentor ni dia lebih banyak mengajar ilmu dari pengalaman mereka sendiri. Kisah jatuh bangun dan kekuatan emosi mereka yang bakal menjadikan pergerakkan business kita makin mudah.

Bertuah sangat sal dan adik beradik top leaders circle aka TLC ni disatukan untuk di bimbing oleh mentor kamikaze yang merupakan icon sohonita malaysia...cdm salha zain...bertuah rasa sebab sampai sekarang kak salha tak pernah jemu nak beri yang terbaik buat kami di top leaders circle. Enjoy sangat business dengan TLC ni kerana life kami sentiasa dikelilingi aura-aura positif dari kalangan mentor top leaders circle dan adik beradik TLC yang lain.


Cantik kan my mentor cdm salha mohd zain...perwatakan dan tutur biara beliau sangat cantik dan kemas seperti penampilan beliau.



Malam ni sal dan husband di personal touch oleh pasangan cdm utama top leaders circle yang sangat bijak dalam mengatur strategi TLC...ada je kata-kata semangat dan idea bernas yang kak salha dan abg alfaath share kan untuk membantu kami terus menjadi orang yang lebih positif!


Sesungguhnye segala ilmu dan plan yang dibincangkan berjaya sangat-sangat membakar diri sal dan rakan kongsi yang lain supaya terus bergerak untuk sama-sama maju ke depan. 

Buat business berkumpulan dan buat business keseorangan tanpa bimbingan yang betul, memang kita sukar nak jadi. Tapi bila ada mentor yang dah hulur tangan nak pegang kita sampai capai seperti apa yang mereka capai kiranye memang bertuah sangat lah badan. 

Thank you cdm salha zain dan suami cdm al-faath yang tak pernah jemu nak bimbing kami semua di top leaders circle supaya terus maju di bawah pimpinan master sifu hebat top leaders B32 iaitu CDM Chan, CDM Abang lan dan CDM Kak Ana....Hanya Allah yang mampu membalas segala jasa dan pengorbanan mentor-mentor semua buat kami.

Buat anda yang tercari-cari peluang business dengan menggunakan social media sebagai medium utama boleh je hubungi sal untuk keterangan lanjut. Kerana bersama top leaders circle ilmu dan bimbingan percuma sentiasa di berikan sehingga anda berjaya.

Salleha Roslan
011-1631 1641



No comments:

Post a Comment